همزمان از اولین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی،
کد خبر: ۱۰۹۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ 01 February 2023

بهره برداری از 123 طرح اشتغال و خودکفایی در رضوانشهربهره برداری از 123 طرح اشتغال و خودکفایی در رضوانشهر

همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر123 طرح اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) به صورت متمرکزدر رضوانشهر با اعتباری بالغ بربیش از 120میلیارد ریال با حضور فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

بگزارش خبرنگارتابناک گیلان همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر 123 طرح اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در رضوانشهر با اعتباری بالغ بر بیش از 120 میلیارد ریال با 267 فرصت شغلی به صورت متمرکز در بیگ زادمحله با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد فومنی امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه، معاونین فرمانداری و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

سید نادر صفوی میرمحله در آیین افتتاح این طرح ها ضمن تبریک دهه فجر با قدردانی از عملکرد کمیته امداد در امر خدمات رسانی در حوزه های مختلف گفت: با در اختیار گذاشتن این طرح های اشتغالزایی برای خانوارهای جامعه هدف، استقلال شغلی و اقتصادی پایدار فراهم می شود.

وی افزود: این طرح ها شامل تولیدی های خرد، کشاورزی، دامداری و خدماتی برای جامعه هدف کمیته امداد امام (ره) با 267 فرصت شغلی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار