در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،
کد خبر: ۱۰۹۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳ 31 January 2023

به گزارش تابناک گیلان ؛ در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مهندس گیل چالانی با صدور پیامی فرا رسیدن ایام الله شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.


در پیام فرماندار ماسال آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(در بهار آزادی جای شهدا خالی)

پس از سال ها حکمرانی طاغوت، سرانجام در دوازدهم بهمن ماه سال ۵۷، روزی مهم و تاريخي در این كشور رقم خورد که به عنوان یکی از مهمترین حرکت های مردمی و یکی از تاثیرگزارترین جنبش های سیاسی انقلابی در سراسر دنیا محسوب مي شود.
پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افق ها را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد.

دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ و رسای اسلام بود و چه زیبا مقام معظم رهبری فرمودند که: دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

در آستانه فرا رسیدن 12 بهمن سالروز ورود مسرت بخش و تاریخی بزرگ مرد تاریخ و بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، بر خود لازم می دانم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، این ایام مبارک و فرخنده را به مردم ایران اسلامی بویژه مردم شهید پرور و همیشه در صحنه ماسال تبریک و شادباش عرض نمایم.
غلامرضا گیل چالانی
فرماندار شهرستان ماسال

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار