کد خبر: ۱۰۸۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹ 29 January 2023

فرماندار ماسال در گفتگو با خبرنگارتابناک گیلان گفت جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر که امروز شنبه ۸بهمن ماه در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور مسئولین کمیته های ۲۰ گانه ایام الله دهه فجر برگزار شد ضمن تبریک میلاد نور و ولادت با سعادت جوادالائمه(ع) و حضرت علی (ع) فرارسیدن ایام الله دهه فجر را گرامی داشت.
فرماندار ماسال از ابراز نگرانی نسبت به اقدامات و عدم ارائه گزارشات برخی از کمیته های۲۰گانه دهه فجر در شهرستان بر لزوم حضور مدیران در جلسات تاکید کرد.
گیل چالانی جهاد تبیین را ضروری دانست و افزود: اصحاب رسانه، مطبوعات و فعالین فضای مجازی در ایام الله دهه فجر بیش از پیش فعال و برنامه های قابل اجرای را پوشش کامل دهند چه بسا برخی از خبرنگار نماها با تشویش اذهان عمومی در صدد ناامیدی در بین مردم اقدام میکنند و ادامه داد از همه عزیزانی اصحاب رسانه و مطبوعات که در زمینه جهاد تبیین درست عمل میکنند تقدیر و تشکر میکنم.

وی تکریم ارباب رجوع و نوع برخورد مدیران با مراجعین را یکی دیگر از موارد جهاد تبیین برشمرد.

فرماندار ماسال با بیان اینکه این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و شاندرمن دارد، ادامه داد: در حوزه های مختلف زیرساختی نیاز به اجرای پروژه های عمرانی دارد.

وی دهه مبارکه فجر را فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ایجاد اشتغال از اولویت‌های دولت سیزدهم است همزمان با دهه مبارکه فجر بالغ بر ۳۵۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و عام‌المنفعه در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که برای ۵۳۶ نفر به طور موقت ودائم شغل ایجاد می‌شود.

گیل چالانی با تأکید بر اینکه برای تکمیل پروژه‌ های مذکور۸۳۰ میلیارد ریال هزینه شده، اضافه کرد: از این تعداد ۳۴۵ پروژه اقتصادی و اشتغالزایی، ۲۲ پروژه عمرانی و عام المنفعه و ۷۷ واحد مسکن روستایی و مددجویی وطرح ویژه بهسازی مسکن بوده که افتتاح ایستگاه هواشناسی خودکار شهرستان با اعتبار ۲۰میلیارد ریالی ، افتتاح ۴ پروژه نوسازی مدارس با اعتبار ۹۷میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، واگذاری ۷۷ واحد مسکن روستایی بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی(ره) ،پروژه های عمران شهری ماسال و شاندرمن با اعتبار ۱۳۲میلیاردو و۲۰۰میلیون ریال، افتتاح همزمان ۲۸۲ پروژه اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر۲۳۹میلیارد ریال و اشتغال ۳۲۷ نفر، پروژه های برق رسانی، آبرسانی، آسفالت راه های روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راهداری و حمل ونقل جاده ای، مخابراتی و نیز افتتاح همزمان ۶۰ پروژه اشتغالزایی بهزیستی با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد ریال از مهمترین پروژه‌های دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۱ در شهرستان ماسال هستند.

فرماندار ماسال تعداد شهدای شهرستان را ۱۳۴ شهید، عنوان کرد و گفت: با هماهنگی به عمل آمده در سالروز و ایام وفات حضرت زینب (س) یادواره پرشکوه شهدای شهرستان برگزار خواهد شد و انتظار میرود تمامی مساجد در سطح شهرستان برنامه های مرتبط با ایام الله دهه فجر را داشته باشند.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان ماسال ضمن اعلام برگزاری رژه اسب سواران وخودرویی در اولین روز از دهه فجر بیان کرد: برنامه های متنوع فرهنگی، مسابقات ورزشی، جشن های انقلاب و میلاد نور در ایام الله دهه فجر اجرا خواهد شد.
وی افزود: ضمن اجرای برنامه گلباران گزار شهدای شهرستان و دیدار با خانواده معظم شهدا، مراسم شب میلاد حضرت علی (ع) و نورافشانی در آسمان سطح شهر برگزار خواهد شد.

فرماندار گفت: نورافشانی شب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و راهپیمایی بخش شاندرمن در ساعت ۹:۳۰ صبح و ماسال در ۱۰:۳۰ صبح در ۲ ساعت مختلف با حضور مردم انجام خواهد شد.

فرماندار گفت: قطعاً مردم شهرستان ماسال در یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور گسترده خود در راهپیمایی گرامیداشت این روز عزیز پاسخ دندان شکن به دشمنان انقلاب اسلامی را خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار