برگزاری نشست ستاد مدیریت پسماند شهرستان رودسر در رودسر
کد خبر: ۱۰۸۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰ 27 January 2023

تنوع اقدامات در حوزه مدیریت پسماند در سطح شهرستان رودسر مطلوب است
به گزارش خبرنگارتابناک گیلان؛ فرماندار رودسر روز پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت پسماند این شهرستان تنوع اقدامات صورت گرفته در حوزه مدیریت پسماند را مطلوب دانست .
️محمد رضا شهاب زاده "افزود: شواهد موجود گویای این واقعیت است که شهرداری های پنج شهر شهرستان رودسر عملکرد موفقی داشته اند.
وی لزوم توجه به یک چارچوب کلی در حوزه مدیریت پسماند را امری مهم برشمرد و اظهار کرد: نخست جمع آوری و نمای زشت زباله باید از این وضعیتی که هست خارج شود دوم جمع آوری زباله باید به بهترین شکل ممکن مدیریت و ساماندهی شود و مهم تر از همه این است که به دنبال کاهش تولید زباله باشیم.
️فرماندار رودسر از همکاری نکردن برخی ادارات با شهرداری ها را در حوزه پسماند به شدت انتقاد کرد و گفت: همه ادارات باید به شهرداری ها کمک کنند و هیچ گونه اغماضی قابل پذیرش نیست.
شهاب زاده " موضوع آموزش و طرح تفکیک زباله از مبدا را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: باید آمار دقیقی در زمینه آموزش برای خانواده ها و تفکیک زباله از مبدا داشته باشیم تا بدانیم در چه نقطه و مرحله ای از کار قرار داریم.
️وی در خاتمه سخنان خود بابیان اینکه کارهای خوبی در سطح شهرستان در حوزه پسماند صورت گرفته اما راضی کننده نیست و مستلزم تلاش بیشتر است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار