کد خبر: ۱۰۸۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵ 25 January 2023

مصوبات شورای ترافیک رضوانشهر لازم الاجراء می باشدمصوبات شورای ترافیک رضوانشهر لازم الاجراء می باشدمصوبات شورای ترافیک رضوانشهر لازم الاجراء می باشد

فرماندار رضوانشهر مصوبات شورای ترافیک شهرستان لازم الاجراست ،اعضای شورای ترافیک باید این مصوبات را باید در موعد مقرر اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار تابناک گیلان ، امروز چهارشنبه پنجم بهمن مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه شورای ترافیک این شهرستان در جمع اعضای حاضر، با تاکید بر تسریع در اجرای مصوبات شورای ترافیک، گفت: مبحث ترافیک موضوعات فرهنگ سازی،آموزش و اطلاع رسانی جزو دغدغه های مهم مسئولین است، لذا مسئولیت عدم اجرای مصوبه شورا بر عهده دستگاه‌های متولی خواهد بود.

وی به سرعتگاه های محور های اصلی و فرعی شهرستان اشاره نمود و گفت: وجود سرعت گیرها بایستی فنی، استاندارد، بجا و در محل مناسب باشد، لذا باید درخواست های موارد ضروری در جلسه شورای فرعی ترافیک بررسی و موافقت گردد، چرا که افزایش تعداد سرعتکاه ها، آسیب خودروها و نارضایتی مردم را به همراه خواهد داشت.

فرماندار رضوانشهر به ترافیک شهری اشاره نمود و تاکید کرد: ادارات شهرستان قبل از اقدامات حفاری ساختمانی و ... در سطح معابر شهر رضوانشهر و پره سر حتما هماهنگی لازم را با شورای ترافیک شهرستان و پلیس راهور داشته باشند.

رئیس شورای ترافیک شهرستان افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام عید نوروز و ورود مسافران و میهمانان نوروزی، ضروری است راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداران نسبت به خط کشی و رنگ آمیزی سرعتگاه ها اقدام نمایند.

صفوی با قدردانی از زحمات شبانه روزی نیروهای امنیتی، نظامی و انتطامی از جمله پلیس راه و راهور در در حوزه ترافیک شهری، بر استقرار نیروهای پلیس راهور در حوزه شهری پره سر به منظور کاهش بارترافیکی تاکید کرد و افزود: شهرداری رضوانشهر نیز نسبت به ایجاد ایستگاه پلیس راهور در میدان نماز اقدامات لازم را بعمل آورند.

وی با اشاره به اجرای پروژه رفوژ محور اصلی پونل به رضوانشهر گفت: اجرای این پروژه مهم در این محدوده باعث گردیده که تصادفات جاده ای در این محدوده به صفر برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار