کد خبر: ۱۰۸۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ 25 January 2023

به گزارش خبرنگار تابناک گیلان ؛ نماینده ی ولی فقیه در گیلان عصر امروز در نخستین سالگرد عروج شهادت گونه سردار حاج محمود عاطفی در رشت گفت: فرزندان امام خمینی رحمه الله علیه در طول ۸ سال دفاع مقدس با ولایت پذیری و اخلاص، درس جهاد و شهادت را مقابل ایادی استکبار جهانی بخوبی مشق نمودند و زمینه ساز باروری و تنومندی نهال انقلاب و اقتدار روزافزون نظام اسلامی شدند.

آیت الله رسول فلاحتی با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی سردار حاج محمود عاطفی، تلاش‌های خستگی ناپذیر این رزمنده‌ی ولایی را در عرصه‌های مختلف جنگ نرم و دفاع مقدس ستود و رمز موفقیت و عامل اثرگذاری چنین نیرو‌هایی را در اعتقاد راسخ آنان به منویات امامین انقلاب و تاسی از آموزه‌های اسلام اصیل دانست.

وی همچنین بر لزوم تبیین سیره‌ی درس آموز و انسان ساز شهدا و ایثارگران تاکید کرد و افزود : با توجه به هجمه‌های سنگین دشمنان علیه اهداف والای انقلاب اسلامی ، باید جهاد تبیین را در بستر بصیرت افزایی و آگاهی بخشی نسل جوان و آینده ساز در اولویت قرار داد و اثرات سازنده و عزت بخش مقوله‌ی مهم ولایتمداری را برای تشنگان راه حقیقت تشریح نمود.

در ادامه‌ی این مراسم پیام قدردانی سردار بسیجی بهمن کارگر ، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور خطاب به خانواده‌ی سردار حاج محمود عاطفی قرائت و به مادر این سردار از دست رفته تقدیم شد.

نمایش تصاویری از خاطرات و سیره زندگی سردار حاج محمود عاطفی و همچنین بخشی از فعالیت‌های این سردار حوزه‌ی فرهنگ و رسانه از دیگر برنامه‌های مراسم امروز بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار