استاندار گیلان با بیان اینکه مردم شهیدپرور و بابصیرت استان همچنان استوار پای آرمان‌های امام و منویات رهبری ایستاده اند، گفت:
کد خبر: ۱۰۸۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ 20 January 2023

به گزارش تابناک گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی امشب(پنجشنبه) در مراسم یادواره ۴۳۷ شهید بندرانزلی که در مصلی این شهر با حضور دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر نوری وزیر آموزش و پرورش و اقشار مختلف مردم ومسئولان برگزار شد؛ با بیان اینکه مردم شهرستان دلاور و شهید پرور بندرانزلی همواره پای کار انقلاب هستند، اظهار کرد: وظیفه خود میدانم به محضر ریاست محترم مجلس شورای اسلامی سلام و خیر مقدم بگویم که دعوت مردم گیلان و خانواده شهدا را لبیک گفتند.

وی وجود هشت هزار شهید گلگون کفن در استان گیلان را نشان دهنده ولایتمداری مردم گیلان دانست و افزود: وجود ۴۳۷ شهید سرافراز شهرستان بندرانزلی و هشت هزار شهید استان گیلان نشان دهنده دلاوری مردم گیلان در دوران دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت و امنیت کشور است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به راه شهدا و امامین شهدا در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: کسانی که به پرودگار، ولایت و شهدا لبیک بگویند جاودانه خواهند ماند که نمونه بارز این امر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی می‌باشد.

دکتر عباسی با اشاره به رشد و بالندگی استان گیلان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بیان کرد: امروز در استان گیلان شاهد رشد و بالندگی در تمامی ابعاد هستیم و در تلاشیم مسیر توسعه استان‌ را با شدت بیشتری ادامه دهیم.

وی رسیدگی به معیشت مردم را یکی وظایف مسوولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و بیان کرد:مردم گیلان در طول انقلاب اسلامی با پایمردی و سرافرازی از انقلاب حمایت کرده و پای انقلاب ایستادند و ما هم وظیفه داریم که به مردم استان ادعای دین کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان از تخصیص ۹۰ درصدی اعتبارات به استان گیلان در خبر داد و گفت: با همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی در سال گذشته ۹۰ در بودجه و اعتبارات تعلق گرفته به استان گیلان تخصیص پیدا کرد.

وی تصریح کرد: هم اکنون تعامل و همکاری بسیار خوبی بین قوا در سطح استان گیلان با هدایت نماینده ولی فقیه در استان وجود دارد و منشا خیر و برکت و خدمتگزاری برای مردم استان بوده و خواهد بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار