برگزاری جشنواره غذای محلی در روستای نرماش
کد خبر: ۱۰۸۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹ 19 January 2023

برگزاری جشنواره غذای محلی در روستای نرماشبرگزاری جشنواره غذای محلی در روستای نرماشبرگزاری جشنواره غذای محلی در روستای نرماشبرگزاری جشنواره غذای محلی در روستای نرماش

فرماندار رودسر، رویکرد دولت سیزدهم خدمت بی منت به مردم است
به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ؛ محمدرضا شهابزاده فرماندار شهرستان رودسر روز پنجشنبه در آیین جشنواره غذاهای محلی در مدرسه امید انقلاب روستای نرماش بخش رحیم آباد این شهرستان رویکرد دولت سیزدهم را خدمت رسانی بی منت به مردم عنوان و گفت: دولت آقای رییسی مصمم است با کمک مردم به روند توسعه همت بگمارد و در این راه عزم و اراده راسخ وجود دارد.
محمد رضا شهاب زاده " افزود: با وجود مسایل و مشکلات فراوان، اما اراده دولت برای کاهش مشکلات بسیار فراوان است و خوشبختانه در طی این مدت قدم های موثری برای رفع محرومیت بخش رحیم آباد برداشته شده است.
وی با اشاره به مشکلات بخش رحیم آباد در حوزه توسعه زیر ساختها بویژه در بخش راه روستایی اظهار کرد: در طی همین مدت با یک حرکت جهادی روستا های زیادی در بخش رحیم آباد از امکانات راه روستایی مناسب برخوردار شدند.
فرماندار رودسر در خصوص جشنواره غذاهای محلی در روستای نرماش گفت: همین که به کارتان با تمام وجود عشق می ورزید ارزشمند است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار