کد خبر: ۱۰۸۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳ 18 January 2023

با توجه به صحبت هایی که با نماینده شهرستان شده قرار است قیر رایگان در اختیار برخی از روستاها قرار بگیرد.با توجه به صحبت هایی که با نماینده شهرستان شده قرار است قیر رایگان در اختیار برخی از روستاها قرار بگیرد.با توجه به صحبت هایی که با نماینده شهرستان شده قرار است قیر رایگان در اختیار برخی از روستاها قرار بگیرد.با توجه به صحبت هایی که با نماینده شهرستان شده قرار است قیر رایگان در اختیار برخی از روستاها قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان مهندس غلامرضا گیل چالانی ظهر امروز(چهارشنبه،28دی) در جلسه شورای اداری ماسال اظهار کرد: با توجه به صحبت هایی که با نماینده شهرستان شده قرار است قیر رایگان در اختیار برخی از روستاها قرار بگیرد.

فرماندار ماسال با بیان اینکه در حوزه آموزش و پرورش کنکور با اهتمام و نظارت ویژه برگزار می‌شود افزود: در حوزه منابع طبیعی اقدامات موثری صورت گرفته که نخستین اقدام، واگذاری دکه های مسیر ییلاقی است که همیشه در 6 ماه دوم سال مشکل داشتند و باید جمع آوری می شد اما با هماهنگی هایی که با مدیر کل منابع طبیعی استان به عمل آمد قرار است این دکه ها واگذار شود.

وی با بیان اینکه دکه های بام سبز هم به کسانی که تصرف دارند واگذار می‌شود گفت: در خصوص واگذاری اراضی ملی به افرادی که متصرف قانونی هستند اقدامات لازم صورت گرفته و در دهه فجر به صورت نمادین چند روستا را واگذار می کنیم و مابقی روستاها هم به مرور زمان کار واگذاری و اجرای ماده چهار قانون ساماندهی در شهرستان انجام می شود.

گیل چالانی تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع از طرف اصحاب رسانه باعث امیدواری و دلگرمی در بین مردم می‌شود.

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: در هفته های گذشته با بحث افت فشار گاز در برخی از استان ها مواجه بودیم که در گیلان با توجه به تشکیل قرارگاه این موضوع مدیریت شد و با همکاری مردم بحران گاز را تا این لحظه پشت سر گذاشتیم.

وی اظهار کرد: از ادارات و دستگاه‌های اجرایی که سیستم گرمایشی آنها شوفاژ است انتظار داریم تا از سوخت دوم استفاده کنند تا این بحران هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

گیل چالانی با بیان اینکه شخم زمستانه حتما توسط جهاد کشاورزی به مردم اطلاع رسانی شود افزود: بانک ها باید پیگیری های لازم را برای پرداخت تسهیلات تبصره 16 داشته باشند.

فرماندار ماسال با بیان اینکه ادارات برنامه های دهه مبارک فجر را تا تاریخ مشخص شده به روابط عمومی فرمانداری ارسال کنند گفت: بازدیدهایی که از روستاها صورت می گیرد نیاز است که مسئولان در راستای رفع مشکلات روستاها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به انتخاب دستگاه نمونه شهرستان از نگاه مردم خاطرنشان کرد: این نظرسنجی در پیج اینستاگرام توسط صفحه فرمانداری در حال اجرا است که در دهه فجر از مدیر نمونه از نگاه مردم قدردانی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار