کد خبر: ۱۰۸۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵ 17 January 2023

گیلان تا عادی شدن برودت هوا آمادگی میزبانی از گردشگران را نداردگیلان تا عادی شدن برودت هوا آمادگی میزبانی از گردشگران را نداردگیلان تا عادی شدن برودت هوا آمادگی میزبانی از گردشگران را ندارد

تابناک/گیلان مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه فعلا در استان شرایط میزبانی شایسته از هموطنان وجود ندارد، گفت: گردشگران جهت مدیریت بهینه مصرف گاز و جلوگیری از مشکلات احتمالی تا زمان عادی شدن شرایط از مسافرت به گیلان خودداری کنند.

ولی جهانی در گفت وگو با تابناک، از گردشگران خواست با توجه به کاهش شدید دمای هوا در اکثر نقاط کشور و افزایش مصرف گاز و لزوم مدیریت وضعیت موجود به گیلان سفر نکنند و گفت: فعلا در استان گیلان شرایط میزبانی شایسته از هموطنان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: مسافران جهت مدیریت بهینه مصرف گاز و جلوگیری از مشکلات احتمالی تا زمان عادی شدن شرایط از مسافرت به گیلان خودداری کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان همچنین درخصوص تخفیف سفرهای زمستانی افزود: این تسهیلات بعد از عبور از موج سرما و امکان میزبانی شایسته متعاقبا در قالب طرح تخفیف سفر اعلام می شود و جای نگرانی نیست.

جهانی خطاب به مدیران تاسیسات گردشگری استان نیز اظهار کرد: با توجه به بحران انرژی و افت شدید فشار گاز به دلیل برودت هوا همچنان در مصرف گاز و برق و آب صرفه‌جویی کرده و نسبت به اختصاص سوخت جایگزین، تعطیلی فضاهای پرمصرف و غیر ضروری از جمله استخرها و فضاهای آبی، تجمیع رستوران‌ها در یک مجموعه و تمرکز اتاق‌ها و غیر فعال‌سازی سایر طبقات اقدام کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار