بازدید استاندار گیلان از مسیر خط ریلی بندرکاسپین تا ایستگاه پیربازار
کد خبر: ۱۰۸۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ 16 January 2023

تماس تلفنی دکتر عباسی با وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع روند اجرای راه آهن رشت-کاسپینتماس تلفنی دکتر عباسی با وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع روند اجرای راه آهن رشت-کاسپین

استاندار گیلان در جریان بازدید از روند اجرای پروژه راه آهن رشت-کاسپین، طی تماس تلفنی با وزیر راه و شهرسازی خواستار بررسی و رفع مشکلات و نیز تسریع در روند عملیات اجرایی و تکمیل این خط ریلی شد.

به گزارش خبرنگار تابناک گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی صبح امروز (دوشنبه) از پروژه های پروژه های ملی، عمرانی، تجاری و گردشگری بندری در دست اجرای منطقه آزادانزلی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت-کاسپین محدوده منطقه آزادانزلی نیز قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در گیلان تسریع در روند اجرا و تکمیل خط ریلی بندرکاسپین را ضروری دانست و گفت: این خط ریلی که مسیر شمال به جنوب را به هم متصل می کند، نقش بسزایی در توسعه کشور و تجارت بین الملل دارد.

دکتر عباسی با اعلام نارضایتی از عملکرد ضعیف در بخش نهایی راه آهن رشت- بندرکاسپین، اظهار کرد: با توجه به اینکه چندین بار متذکر شده ام، عملکرد پیمانکار و روند اجرایی این بخش از پروژه مورد رضایت نیست و در تماس تلفنی با وزیر محترم راه و شهرسازی ضمن ارائه موضوعات مربوط، خواستار شتاب دهی بیشتر به این پروژه و رفع مسائل آن شدم.

*بازدید استاندار گیلان از مسیر خط ریلی بندرکاسپین تا ایستگاه پیربازار

نماینده عالی دولت در گیلان پس از بازدید از پروژه های پروژه های ملی، عمرانی، تجاری و گردشگری بندری در دست اجرا و نیز حضور در شورای اداری سازمان منطقه آزادانزلی؛ عصر امروز در پایان سفر خود به انزلی، از مسیر خط ریلی بندرکاسپین تا ایستگاه پیربازار نیز بازدید به عمل آورد و از نزدیک وضعیت اجرای این پروژه مهم را مورد بررسی قرار داد.

دکتر عباسی گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی و جلسات متعدد عملیاتی با حضور کارفرما(شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور) و پیمانکاران و هماهنگی های بعمل آمده در سطح استان و ملی، مشکلات زیرساختی و اعتباری در پروژه های در دست اجرا مرتفع شده، از این رو عدم تعلل در اتمام و نیز تسریع در روند اجرا مورد تاکید است.

وی تکمیل خط ریلی رشت- کاسپین را دارای اهمیت خواند و تأکید آیت الله دکتر رئیسی بر اهمیت راه آهن رشت -آستارا با توجه به دقت نظر بالای رهبر معظم انقلاب اسلامی را یادآور و خواستار برنامه ریزی و اهتمام وزارت راه و شهرسازی برای تسریع و به سرانجام رساندن این خطوط ریلی شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار