مدیر صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان خبر داد:
کد خبر: ۱۰۸۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴ 15 January 2023

پرداخت وام قرض الحسنه به مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

مدیر صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان گفت: وام قرض الحسنه به مستمری بگیران این صندوق استان بدون ضامن و مراجعه حضوری پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار تابناک گیلان مدیر صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان گفت: وام قرض الحسنه به مستمری بگیران این صندوق استان بدون ضامن و مراجعه حضوری پرداخت می‌شود.

یزدان شعبانی در تشریح خبر اظهار کرد: پرداخت وام قرض الحسنه به مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بدون ضامن و مراجعه حضوری در استان گیلان به زودی آغاز می‌شود.

وی افزود: طبق تفاهم نامه صورت گرفته با بانک قرض الحسنه مهر ایران، به زودی شرایط دریافت وام قرض الحسنه، بین مستمری بگیران در کشور و این صندوق در استان فراهم می‌شود.

️مدیر صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان بیان کرد: متقاضیان جهت دریافت این تسهیلات نیاز به معرفی ضامن ندارند و همچنین الزامی نیز برای مراجعه حضوری نخواهند داشت.

شعبانی افزود: کشاورزان، روستائیان و عشایر جهت دریافت خدمات صندوق بیمه اجتماعی می‌توانند پس از ابلاغ در سطح استان به کارگزاری‌های منتخب که در بخش‌ها و روستاها نیز حضور دارند، مراجعه کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار