درخشش دانش‌آموزان آستارایی در جشنواره«به رسم سردار»
کد خبر: ۱۰۸۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲ 15 January 2023

سلیمان‌نژاد از درخشش دانش‌آموزان عضو بسیج دانش‌آموزی بندر آستارا در جشنواره «به رسم سردار» خبر داد.

امیر سلیمان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک، اظهارکرد: جشنواره «به رسم سردار» با هدف الگوسازی شخصیت سردار سلیمانی، محبت به والدین ، کمک به هم‌نوع، عشق به اهل‌بیت(ع) ، همدردی با خانواده‌های معظم شهدا، مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام و همچنین پایبند بودن به نظام و ولایت فقیه برگزار شد.

مسئول حوزه بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه ۳ هزار دانش آموز از سراسر استان گیلان در رویداد «به رسم سردار» شرکت کرده بودند، افزود: بیش از ۸ هزار اثر در زمینه‌های سرود، دل‌نوشته، نماهنگ و نمایشنامه به این رویداد فرهنگی ارسال شده بود.

وی با اشاره به اینکه از بندر آستارا ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره «به رسم سردار» ارسال شده بود، تصریح‌کرد: در آیین اختتامیه جشنواره که در رشت برگزار شد از ۴۰ دانش‌آموز شرکت کننده تجلیل شد.

سلیمان‌نژاد از درخشش اسماء پیدا و ژاله صالح‌دوست از دانش‌آموزان مدرسه اخوت بخش لوندویل بندر آستارا در رویداد« به رسم سردار» خبر داد و گفت: آثار این دانش‌آموزان آستارایی در بین ۲۰ اثر برتر قرار گرفت.

مسئول حوزه بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه آستارا به اهدای لوازم‌التحریر، لباس و بسته غذایی به سه دانش‌آموز نیازمند در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان‌کرد: ارزش این اقلام اهدایی به دانش‌آموزان ۷ میلیون تومان است.

بانوان آستارایی تجلیل شدند بگزارش خبرنگارتابناک گیلان
به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، روز مادر و زن بانوان آستارایی به همت بخشدار مرکزی این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزای تابناک از آستارا، آیین تجلیل از بانوان شاغل در بخشداری، بانوان عضو شوراهای اسلامی روستاها و جمعی از بانوان فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... عصر امروز(یکشنبه، 25 دی) به همت بخشدار بخش مرکزی و رئیس و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی در محل بخشداری این شهرستان تجلیل شدند.

سخاوت سلیمان‌نژاد در این آیین با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، روز زن و مادر،اظهارکرد: یقینا تمامی شما بانوان فرهیخته الگوی‌تان، حضرت زهرا(س) است و در امور زندگی از این بانوی بزرگ پیروی می‌کنید.

بخشدار بخش مرکزی بندر آستارا با بیان‌اینکه بانوان شاغل در بخشداری و سایر بانوان حاضر در جمع جدایی از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته‌اند به خوبی در بخش‌های مختلف اداری، واحدها و عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و ... نقش خود را ایفا کنند، افزود: این نشان از توانمندی بالای شما بانوان دارد.

سلیمان‌نژاد خاطرنشان‌کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در همسرداری، وفاداری، صداقت، صبر و شکیبایی، پاکدامنی و تربیت فرزندان در همه دوران سرآمد بودند و بی‌شک زندگی آن بزرگوار می‌تواند الگویی کامل و ارزشمند برای زنان ایرانی و حتی آقایان در زندگی فردی و اجتماعی باشد.

سید حاتم موسوی نیز در این آیین سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و مادر را تبریک گفت و افزود: جایگاه و مقام زن در اسلام بسیار بالا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار