کد خبر: ۱۰۸۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱ 13 January 2023

دیدار معاون استاندار با خانواده های شهدای امنیت در روز مادردیدار معاون استاندار با خانواده های شهدای امنیت در روز مادر

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، معاون سیاسی - امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان با خانواده های شهدای امنیت در رشت، آستانه اشرفیه و لاهیجان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار تابناک گیلان ؛ معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار، جمعی از مدیران ستادی استانداری و فرمانداران و مسئولان شهرستان های رشت، آستانه اشرفیه و لاهیجان، با خانواده های شهیدان حمزه علی نژاد ، یوسفی و پورنوروز دیدار کردند.
در این دیدار لوح و هدیه دولت ، بمناسبت روز مادر به نیابت از رییس جمهور به مادر شهید مدافع امنیت حمیدرضا پورنوروز اهدا شد.
معاون معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در این دیدار ضمن ابلاغ سلام و پیام رئیس جمهور به خانواده معزز شهدای امنیت ، خنثی شدن توطئه اخیر دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی را حاصل رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثار مدافعان و شهدای امنیت دانست و گفت : ولایت‌پذیری و پیمودن مسیر حق ، ویژگی برجسته و بارز شهدا بود.
حسین مصطفی پور با اشاره به جایگاه والای شهدا، بر لزوم تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و افزود : جایگاه مادران شهدا کمتر از خود شهدا نیست و این مادران برای ما اسوه هستند.
بسیجی مدافع امنیت ، شهید حمزه علی نژاد از خشکبیجار رشت ، متولد ۲۶ دی ماه سال ۱۳۶۲ ، پنجم آبان امسال در درگیری با اغتشاشگران به شهادت رسید.
بسیجی‌ مدافع امنیت، شهید مجید یوسفی متولد 1357 در آستانه اشرفیه ؛ هفدهم آبان‌ماه سالجاری با حمله عده‌ای از اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
بسیجی‌ مدافع امنیت ، شهید حمید پورنوروز نیز دوازدهم آبان‌ ماه امسال با ضربات چاقوی اغتشاشگران در لاهیجان به شهادت رسید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار