پیام تبریک شهردار و رییس شورای شهرکومله به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن
کد خبر: ۱۰۸۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ 13 January 2023

پیام تبریک شهردار و رییس شورای شهرکومله به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زنپیام تبریک شهردار و رییس شورای شهرکومله به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن


شهردارکومله در پیامی روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز گرامیداشت مقام زن و مادر را به عموم مردم کومله خصوصاَ بانوان ومادران شهدای این شهر تبریک گفت.


متن کامل پیام دکتر منوچهر مهدی پور بمناسبت روز زن ومادر


بسم الله الرحمن الرحیم

جایگاه و منزلت زنان در دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بگونه ای است که رشد و پیشرفت همه انسانها مرهون تلاش های شبانه روزی آنان دانسته می شود.

در روزگاری که دختران را زنده به گور می کردند و تولد آنان را نشانه شوربختی می دانستند، خداوند متعال همزمان با میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها سوره کوثر را بر پیامبر نازل می کند و دشمنان ایشان را ابتر خطاب می کند و پیامبر عظیم الشان اسلام نیز دستان دختر خود را می بوسد و او را پاره تن خود معرفی می کند و این چنین جایگاه دختران و زنان را برای همگان تبیین می کند.

نامگذاری روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان روز زن، نشان از توجه به مقام و منزلت رفیع بانوان دارد.

امروز خوشبختانه به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی زنان جامعه ایرانی توانسته اند در تمامی عرصه ها حضور یابند و موفق به کسب افتخارات بی نظیر برای میهن عزیزمان شوند.

اگرچه در بسیاری از کشورهای جهان زنان به عنوان شهروندان درجه دوم از بسیاری از حقوق انسانی محروم هستند اما جمهوری اسلامی ایران توانسته با ایجاد زیرساخت های لازم زمینه رشد و پیشرفت بانوان را فراهم آورد.

اینجانب فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز زن را به تمامی بانوان شریف استان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با همراهی تمامی این عزیزان و در کنار مردان غیور ایران بتوانیم موجبات رشد و پیشرفت شهرکومله را فراهم آوریم.


دکتر منو چهر مهدی پور
شهردار کومله

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار