فرماندار رضوانشهر از تشکیل کمیته های 20 گانه دهه فجر رضوانشهر خبر داد
کد خبر: ۱۰۸۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲ 10 January 2023

فرماندار رضوانشهر در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی(چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی) از تشکیل کمیته های 20 گانه دهه فجر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ، عصر امروز سه شنبه بیستم دی مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی(چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی) این شهرستان گفت: دهه فجر مظهر اقتدار و عزم ملی است، آئین های دهه فجر امسال باید با رویکرد جهاد تبیین و گفتمان نو انقلاب اسلامی برگزار شود.

وی بیان کرد: تبیین و اطلاع رسانی موثر عملکرد و خدمات دولت سیزدهم در شهرستان باید مورد توجه تمامی نهادهای متولی در قالب یک چارچوب و برنامه ریزی مشخص قرار گیرد.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به وظایف کمیته های 20 گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: کمیته های 20 گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با بر بهره‌گیری از تمام ظرفیت در جهت برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های گرامیداشت این ایام در سطح شهرستان اهتمام جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک نهضت توحیدی است، رمز استواری، استقلال، عظمت و سربلندی ایران اسلامی پایبندی به دین و اطاعت از ولی فقیه است و برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید آن همراهی، همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی با استفاده از همه ظرفیت‌ها وجود داشته باشد.

صفوی گفت: دهه فجر فرصتی برای آموزش نسل جدید و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی است و دستاوردهای انقلاب، رنج ها و سختیهایی که برای پیروزی انقلاب کشیده شده است نه تنها درایام دهه فجر بلکه همیشه و هرروز باید یادآوری شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن تاکید بر آماده نمودن پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا مدیران عملکرد و خدمات دولت و نظام را به سمع و نظر مردم برسانند.

فرماندار رضوانشهر همچنین بر فضاسازی شهری از سوی شهرداران و همچنین در سطح روستاها از سوی دهیاران و شوراهای اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر تاکید کرد.

حضرت حجت اسلام و المسلمین محمد مهدی نژاد فومنی امام جمعه شهرستان رضوانشهر نیز در این جلسه تاکید کرد: با توجه به ویروس کرونا در دوسال گذشته، امسال انتظار است مدیران شهرستانی به اتفاق همکاران خود در برنامه ها، جشن ها و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور پررنگ داشته و با تمام وجود پای کار باشند.

همچنین سرهنگ جهانبخش عزیزی فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر نیز در این جلسه ضمن تاکید بر مردمی کردن برنامه های در ایام الله دهه مبارک فجر (چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی) خواستار مشارکت همه مدیران شهرستانی در برنامه های دهه فجر شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار