پیام حجت الاسلام محمد صفری ملک میان نماینده مردم شریف شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی
کد خبر: ۱۰۸۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴ 09 January 2023

بسم الله الرحمن الرحیم

ولایت‌فقیه؛ از ارکان پایه‌های اصلی نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که مشروعیت آن را تأیید می‌کند، منشأ بسیاری از موفقیت‌ها و کسب پیروزی‌هایی است که در سایه این نظام مقدس در کشور عزیز ایران اسلامی شاهد آن بوده‌ایم.

در تاریخ ایران عزیز اسلامی و پیروزی آن نقش‌هایی بنیادین چون توکل و توسل به خدای رحمان و معصومین علیهمالسلام، رهبری حکیمانه و مدبرانه، وحدت و یکپارچگی مردم عزیز فصل زرینی است که برای همیشه ماندگار خواهد بود و الگویی برای آزادیخواهان جهان است و لذا مغز و محتوای اصلی هر گفتمانی در ذیل این پرچم محوریت ولایت‌فقیه خواهد بود.

این اصل اساسی و نقش اثرگذاری که وجود آن در جمهوری اسلامی و به‌ویژه در بزنگاه‌ها در رهبری مردم و حاکمیت داشته است، همواره خاری بوده است بر چشم دشمنان و بدخواهان تا از هیچ تلاشی برای زیرسؤال بردن آن فروگذار نکنند و هر بار نخست با ایراد شبهات، قصد تخریب این جایگاه را داشته‌اند و آن هنگام که مأیوس از این حربه شدند، حقارت خود را نشان داده و از راه توهین و افترا درآمده و به سخیف‌ترین شکل قصد به سخره گرفتن این حجت الهی را داشته باشند.

اقدام نشریه‌ی موهن شارلی ابدو فرانسه در توهین به ساحت ولایت‌فقیه، مرجعیت و رهبری مسلمین جهان؛ حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی نشانی جز ضعف و فرومایگی اربابان بی‌شرم آنان در برابر فریاد ظلم‌ستیزی و آزادی‌خواهی آزادگان جهان نیست.

ضمن محکومیت این اقدام شنیع ، بار دیگر با نائب بر حق امام زمان(عج) ؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای مدظله‌العالی پیمان بسته و عهد می‌بندیم همچون همیشه در راه اعتلای این نظام مقدس تا پای جان استوار بمانیم.

محمد صفری ملک میان
نماینده مردم شریف شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار