استاندار گیلان کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.
کد خبر: ۱۰۸۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ 19 December 2022

استاندار گیلان که اکنون در استانه دومین سال خدمت به مردم استانش قرار دارد در این مدت بسیار خوش درخشیده و با پیگیری ها مستمر مشکلات استان ، حرکت در مسیر جذب سرمایه گذاران، جلب توجه دولت به منطقه و کارشبانه روزی کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

در راستای خدمت و تلاشهای استاندار گیلان درآینده نزدیک مطالب مستند و شفافی از طریق رسانه ها، مدیران دستگاه های دولتی و نهادها هم چنین رسانه های سراسر استان و شورای اطلاع رسانی در اختیار افکارعمومی قرار خواهد گرفت.

اما ………….؟؟!!

 

اواخر هفته قبل یک یا دو سایت خبری مطلبی خود ساخته و بی اساس مبنی بر جایگزینی استاندار گیلان منتشر و جایگزینهایی هم معرفی کردند.!

این رسانه ها بدون مستندات و واقعیت ها ، مطلبی با عنوان یک مقام آگاه یک مطلع خبری را خود ساخته منتشر و موجب ایجاد جو روانی در مرکز استان شدند.

محافل سیاسی رشت مرکز استان امروز شنبه 26آذر ماه خبر دادند که، این یکی دو رسانه بازی خورده اند و با اشاره برخی افراد پشت صحنه خبری ساختگی را منتشر کرده اند.

استانداری گیلان هم با شدت این خبر را تکذیب و اعلام کرد، دکتر اسدالله عباسی که مورد حمایت جدی دولت و مسئولان استان و مردم با فرهنگ گیلان است همچنان در جایگاه خود به مردم خدمت خواهد کرد و در راستای رفع مشکلات به جا مانده از گذشته جانفشانی می کند.

در این راستا برخی مدیران دستگاههای اجرایی و نهادها انقلابی نسبت به انتشار این خبر بی اساس واکنش تندی نشان داده و خواهان بر خورد با منتشر کنندگان اخبار بی اساس و بی پایه شدند.

تنی چند از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی هم در این راستا واکنش های به هنگامی نشان دادند که از جمله آن نماینده های مردم صومعه سرا و تالش هستند.

حسن محمدیاری در پیامی با تاکید بر اینکه تا آخرین نفس در کنار دکتر عباسی خواهد ایستاد، اعلام کرد: بنده معتقدم باید با همگرایی و همراهی از همه ظرفیت ها برای موفقیت مدیریت عالی استان تلاش کنیم.

این نماینده با سابقه و پر تلاش غرب گیلان افزود: دکترعباسی را فردی پیگیری ، مردمی و مورد وثوق هیات دولت می داند و همه باید به دور از حاشیه سازی ها برای آبادانی و توسعه گیلان به استاندار کمک کنند.

دکتر محمد یاری تصریح کرد: بنده به نوبه خود قدردان تلاش های شبانه روزی استاندار و تیم مدیریتی استان در راستای توسعه گیلان هستم و انتظا ر دارم با توجه به پتانسیل های موجود استان، در مسیر حمایت از سرمایه گداری بخش خصوصی همت بیشتری انجام شود و از موازی کاری های محدود و معدود جلوگیری شود.

مدیران سازمان ها و نهادها و ارگان ها در این راستا مواضع خود را اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار