رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور کیفرخواست متهمان حادثه تروریستی حمله به زائران و خادمان حرم مطهر شاهچراغ (ع) خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸ 08 December 2022

تابناک فارس به نقل از میزان:در آستانه چهلمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور کیفرخواست متهمان حادثه تروریستی حمله به زائران و خادمان حرم مطهر شاهچراغ (ع) خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه کیفرخواست ۵ متهم اصلی این حادثه ترویستی صادر شده است و پرونده این افراد جهت طی شدن ادامه روند قضایی به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ارسال خواهد شد گفت: از ابتدای وقوع این حادثه تروریستی و تشکیل پرونده قضایی روند تحقیقات ، شناسایی ، بازداشت متهمین و تکمیل پرونده با نظارت ویژه قضایی در کمترین زمان ممکن انجام شد و امروز پس از گذشت ۴۰ روز از این حادثه پرونده در مرحله دادسرا تکمیل و با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ارسال شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه اتهام ۵ متهم اصلی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) محاربه ، افساد فی الارض، عضویت در گروهک تروریستی داعش ، عضویت در گروه باغی ، اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور و معاونت در افساد فی الارض است، گفت: روند رسیدگی به این پرونده در شعبه اول دادگاه انقلاب اشلامی شیراز نیز با سرعت، دقت و به صورت ویژه انجام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین بر جدیت دستگاه قضایی در برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت جامعه تأکید کرد و تصریح کرد: امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است و اجازه نخواهیم داد افرادی امنیت این مرز و بوم را مطامع شیطانی خود قرار دهند.

گفتنی است در پی حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شامگاه ۴ آبان ماه امسال ۱۳ نفر از خادمان و زائران آن حرم مطهر به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار