بازدید فرماندار رضوانشهر از روند اجرای پروژه های آموزشی و امدادی این شهرستان
کد خبر: ۱۰۷۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶ 30 November 2022

بازدید فرماندار رضوانشهر از روند اجرای پروژه های آموزشی و امدادی این شهرستانبازدید فرماندار رضوانشهر از روند اجرای پروژه های آموزشی و امدادی این شهرستانبازدید فرماندار رضوانشهر از روند اجرای پروژه های آموزشی و امدادی این شهرستانبازدید فرماندار رضوانشهر از روند اجرای پروژه های آموزشی و امدادی این شهرستانبازدید فرماندار رضوانشهر از روند اجرای پروژه های آموزشی و امدادی این شهرستان

فرماندار رضوانشهر از روند اجرا و ساخت پروژه آموزشی مدرسه 6 کلاسه و امداد و نجات جاده ای   این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری تابناک از رضوانشهر  امروز سه شنبه هشتم آذر مهندس سید نادر صفوی میرمحله به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمادناری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط  ضمن بازدید از روند اجرا و ساخت پروژه های آموزشی مدرسه 6 کلاسه و همچنیبن امداد و نجات جاده ای این شهرستان، در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفت و بر تسریع در اجرا و اتمام این پروژه های عام المنفعه تاکید کرد.

این پروژه آموزشی با مشارکت های مردمی و بانک ملی استان و نظارت اداره کل نوسازی استان در حال ساخت می باشد و حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار رضوانشهر در حاشیه این بازدید بیان اینکه این پایگاه یکی از نیازهای ضروری منطقه و حساس ترین پایگاه جاده ای غرب گیلان است، گفت: با توجه به این که محور پونل به خلخال و تالش به ضیابر یکی از پرحادثه ترین محورها می باشد که با احداث این پایگاه خدمات رسانی به حادثه دیدگان در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت.

وی افزود: پروژه احداث ساختمان امداد و نجات جاده ای شهرستان  یکی از نیاز های ضروری شهرستان است  که در زمینی به مساحت ۵۳۳ متر با زیربنای ۱۸۵ متر مربع در یک طبقه در حال احداث می باشد که از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری و اعضای هیئت دولت به گیلان برای این پروژه حدود 750 میلیون تومان تخصیص داده شده است.

فرماندار رضوانشهر همچنین با حضور در روستای لکه پشته پونل از پروژه آموزشی (مدرسه 6 کلاسه) در حال ساخت  نیز بازدید کرد و گفت: توجه به حوزه آموزش و پرورش در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم از جمله مهم‌ترین اولویت‌هاست به نحوی که این دولت نگاه ویژه‌ای به مقوله تعلیم و تربیت دارد.

 

صفوی بیان داشت: احداث ساختمان مدرسه 6 کلاسه در زمینی به مساحت 2500 متر مربع با زیربنای 587 متر مربع در دوطبقه از محل اعتبارات ملی در حال احداث می باشد که حدود 70  درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار