کد خبر: ۱۰۷۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰ 26 November 2022

 

تابناک ماسال فرماندار ماسال در همایش اقتدار بسیج که صبح امروز در سالن ورزشی شهید شیرازی شهر ماسال برگزار شد  ضمن تبریک هفته بسیج گفت : مردم ایران ۴۳ سال پیش قطب سومی در جهان ایجاد کردند و آن هم جمهوری اسلامی بود که در طول این ۴۳ سال ترسی بردل دشمنان انداخته که از هر ضربه ای  برای براندازی نظام مقدس استفاده می کنند و جنایت های زیادی برعلیه ملت شریف و ولایتمدار داشتند.

فرماندار پیروزی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در مقابل تیم ولز را تبریک گفت وبیان نمود امروز جام جهانی در حال برگزاری است اما ایران اسلامی در زمان پیروزی انقلاب در ۸ سال جنگ تحمیلی با کل جهان جنگید و برنده شد.

 

 فرماندار ماسال به تجزیه ایران در حکومت های گذشته و پهلوی اشاره داشت وتصریح کرد: شما بسیجیان، پاسداران و مردم عزیز با حضور خود نگذاشتید وجبی از این خاک جدا شود

  ودر طول پیروزی انقلاب اجازه ندادید دشمنان چشم طمع به این مرزو بوم داشته باشند وافزود: بعد از جنگ فتنه های متنوعی را داشتیم که باز هم با حضور میلیونی و رهنمودهای مقام عظمی ولایت این فتنه ها خنثی شد.

 

وی به فشار های فرهنگی و فضای مجازی  توسط معاندین اشاره کرد و گفت: امروزه میبینیم اغتشاشاتی در سطح کشور که به تعبیر رهبر انقلاب یک جنگ ترکیبی است صورت گرفته

ما باید بیینیم چه کسانی پای کار آمده اند از  بی بی سی، اینترنشنال و کانالهای معاند درصدد ضربه به این مردم هستند که با رهبری، رهبر عظیم الشان انقلاب و هوشیاری و حضور مردم همیشه در صحنه این فکر رابه گور خواهند برد و مردم  خط خودشان را فتنه گران جدا کرده اند.

وی بیان نمود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و وجود استقلال سیاسی، استقلال اقتصادی و استقلال نظامی در صحنه های سیاسی و جامعه بین المللی حرفی برای گفتن داریم.

وی گفت ما یک کشور رانتیر بودیم و همه کالاهارا وارد میکردیم اما امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیاری از اقلام نظامی‌ بومی سازی شده است.

وی گفت اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ ایران  پا برجاست و حرفی برای گفتن دارد به برکت حضور شما بسیجیان و فداکاریهای شما عزیزان در عرصه های مختلف است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار