نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی
دیدار نماینده شهرستان لنگرود با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان؛
کد خبر: ۱۰۷۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷ 24 November 2022

نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان، پروژه‌های عمرانی در بخش آب این شهرستان را پیگیری و مورد تأکید قرار داد.

بگزارش خبرگزاری تابناک پرویز محمدنژاد، نماینده مردم شریف شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان، وضعیت پروژه‌های عمرانی در بخش منابع آب این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

محمدنژاد ضمن تأکید بر مدرن‌سازی و بازسازی شبکه‌های آبیاری استان گیلان، افزود: با وجود اینکه شالیزارهای شهرستان لنگرود در انتهای شبکه آبیاری سفیدرود قرار دارد، ولی با تمهیدات صورت گرفته در سال زراعی گذشته، شاهد کمترین تنش آبی در تأمین آب کشاورزی این شهرستان بوده‌ایم.

وی به لایروبی بموقع آب بندان‌های این شهرستان در تأمین آب کشاوری تأکید کرد و گفت: آب بندان‌ها نقش بسزایی را در تأمین آب کشاورزی می‌توانند داشته باشند.

نماینده شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احیاء و ساخت سردهنه‌های آب کشاورزی، افزود: تا قبل از شروع عملیات کشاورزی در شالیزارها، کار مربوط به ساخت سردهنه‌های آب کشاورزی به اتمام برسند.

وحید خرّمی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت پروژه‌های عمرانی در بخش آب شهرستان لنگرود را ارائه کرد

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار