کد خبر: ۱۰۷۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴ 24 November 2022

 

 

رشت- مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به تخصیص اعتبار برای محرومیت زدایی از محل تبصره ۱۴ قانون بودجه گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در گیلان به بنیاد مسکن استان اختصاص یافته است.

حامد دائمیدر گفتگو با تابناک با اشاره به رویکرد بنیاد مسکن در بخش محرومیت زدایی اظهار کرد: از محل تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۱ اعتبار ویژه ای برای محرومیت زدایی در راستای تهیه و بازنگری و ایجاد طرح هادی روستایی در نظر گرفته شده است.

وی از اختصاص ۳,۱۰۰ میلیارد تومان در بخش محرومیت زدایی در حوزه بنیاد مسکن خبر داد و افزود: از این میزان اعتبار، ۱۰۰ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در گیلان اختصاص یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به میزان محرومیت‌ها و مناطق کم برخوردار استان، به تشریح اهداف تشکیل شورای برنامه ریزی و توسعه به ریاست استاندار برای محرومیت زدایی پرداخت و بیان کرد: نگاه مجموعه استان در راستای محرومیت زدایی مثبت است و در این خصوص اقدامات خوبی هم در بخش‌های مختلف انجام شده است.

دائمی با بیان اینکه تشکیل شورای برنامه ریزی و توسعه روند تخصیص اعتبارات را تند تر می‌کند، گفت: با توجه به جمعیت، تعداد روستاها و میزان کم برخورداری از شاخص‌ها، سرعت بخشی در تخصیص اعتبارات محرومیت زدایی بنیاد مسکن می‌تواند در راستای توسعه استان مؤثر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار