طی حکمی از سوی استاندار گیلان صادق صادق پور به عنوان شهردار جدید لنگرود معرفی شد
کد خبر: ۱۰۷۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ 24 November 2022

طی حکمی از سوی استاندار گیلان صادق صادق پور به عنوان شهردار جدید لنگرود معرفی شدطی حکمی از سوی استاندار گیلان صادق صادق پور به عنوان شهردار جدید لنگرود معرفی شدطی حکمی از سوی استاندار گیلان صادق صادق پور به عنوان شهردار جدید لنگرود معرفی شدطی حکمی از سوی استاندار گیلان صادق صادق پور به عنوان شهردار جدید لنگرود معرفی شدطی حکمی از سوی استاندار گیلان صادق صادق پور به عنوان شهردار جدید لنگرود معرفی شدطی حکمی از سوی استاندار گیلان صادق صادق پور به عنوان شهردار جدید لنگرود معرفی شدطی حکمی از سوی استاندار گیلان صادق صادق پور به عنوان شهردار جدید لنگرود معرفی شد

مراسم معارفه صادق صادق پور به عنوان شهردار لنگرود ظهر امروز بیست و نهم‌ آبان ماه در سالن جلسات فرمانداری لنگرود  با حضور خسرو آرنگ سرپرست دفتر امور شهری و روستایی استانداری گیلان، امام جمعه لنگرود ، مسئولین شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود، تعدادی از خانواده های شهدا و شهروندان و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

خسرو آرنگ سرپرست دفتر امور شهری و روستایی استانداری گیلاندر مراسم معارفه شهردار لنگرودبا بیان  اینکه کشور دریک کشور خاصقرار دارد و بگمدیریت در شرایط خاص سخت است  اظهار کرد ؛مادرخوزه شهری وظایفی وجود دارد که باید به نحو احسن انجام داد ودرمدیریت شهری باید موضوعات روحی و روانی و عمرانی و غیره درنظر گرفته میشود .

سرپرست دفتر امور شهری و روستایی استانداری گیلان با بیان اینکه گیلان سومین استانی است که دارای بیشترین تراکم جمعیتی است، گفت: گیلان همچنین دارای رتبه اول در زمینه سالمندان است که نیاز است با توجه به افزایش سن و رشد جمعیتی در زمینه‌های بهداشت و درمان بیشتر تلاش کرد.

آرنگ با بیان اینکه باید از حالت انفعالی در برخورد با اغتشاشات و ناارامی‌ها خارج شویم، افزود: در بین گروه‌های معترض و اغتشاش گران حتماً تفاوت وجود دارد و باید این را در نظر گرفت که برخی ممکن است در جنگ ترکیبی که دشمن راه انداخته فریب خورده باشد.

وی با بیان اینکه در گذشته مردم شخصیت‌های را برای خود قهرمان میدانستند ولی امروزه قهرمان‌ها در فضای مجازی شکل می‌گیرند که باید در این زمینه فرهنگ‌سازی کرد، گفت: در خصوص فضای مجازی بعضا غفلت‌هایی شده و ما به عنوان پدران و مادران نیز در مقابله با فضای مجازی و حضور فرزندانمان در فضای مجازی کم و کاستی‌هایی داشتیم که باید بیشتر هوشیار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی با بیان اینکه شهرداری صرفاً عهده دار ساخت شهر نیست، گفت: شهرداری باید شهر خوب بسازد و در شهر خوب نیز شهروند خوب باید زندگی کند و در خصوص همه موارد شهری که به مردم مربوط است شهرداری مسوول است.

وی با بیان اینکه شهر لنگرود به دلیل همه ظرفیت‌هایی دارد باید به همه مردم کشور‌شناسانده شود، افزود: لنگرود در همه زمینه‌ها دارای شخصیت‌های برجسته کشوری و جهانی است و در خصوص آثار تاریخی و اقتصادی نیز دارای ظرفیت‌هایی است که خیلی از شهر‌ها از داشتن یکی از آن‌ها محروم هستند.

امام‌جمعه لنگرود با بیان اینکه بحث نماد‌ها و جلوه‌های بصری در شرایط امروز حائز اهمیت است، گفت: باید به این موضوع فکر کرد که اگر مسافری وارد شهر لنگرود شد آیا با دیدن نماد‌های فعلی در سطح شهر، شناختی از این شهر به دست می‌آورد یا خیر؟ که این نشان دهنده اهمیت نماد است.

حجت و الاسلام والمسلمین محسن فداکار ریس شورای اسلامی شهر لنگرود دراین مراسم گفت؛پس از ماهها فراز و نشیب شهردار لنگرود مورد تایید قرارگرفتو امیدوارم با حضور صادق پور نواقص شهر برطرف شود و به زودی شاهد اتفاقات خوبی درسطح شهر باشیم

وی در ادامه از زحمات ۱۶ماهه مهندس طالبی در سرپرستی  شهرداری لنگرودقدر دانی کرد .

مهندس طالبی سرپرست شهرداری لنگرود نیز ضمن قدردانی از حمایت های اعضای شورای شهر در مدت ۱۶ماه سرپرستی خود گفت :خدارا شاکرم که تو فیق خدمتگزاری به مردم فهمیم لنگرود نصیب بنده گردید .طالبی ادامه داد:با بیان این جمله با اتحاد و همدلی میتوانیم باعث توسعه عمرانی اقتصادی،فرهنگی شهر و کشورمان باشیم گفت :برای شهردار جدید آرزوی موفقیت دارم و به نوبه خودبه همراه مجموعه شهرداری درراستای اعتلای شهر لنگرود همراه ایشان خواهم بود.

وی دارامه سامان دهی و پسماند و رسیدگی به دیون معوقه شهرداری بحث حقوق و  بیمه کارکنان و کارهای عمرانی بخشی از عملکرد مجموعه شهرداری لنگرود درسال ۱۴۰۰و۱۴۰۱عنوان نمود .

فرماندار لنگرود درایین تودیع و معارفه شهردار لنگرود گفت:هوشمند سازی ،مردمی سازی ،مردمی سازی و کارآمد عنوان کرد تمام تصمیمات ما باید مبتنی بر شرع اسلام باشد و ارتقای مردم سالار دینی و پیشرفت دو مقوله مهم اجرای مردم سالاری است .

فرماندار لنگرود لنگرود عنوان کرد؛دین برای تعالی بشریت است و حکومت دینی منافاتی با مردم سالاری ندارد .

وی با بیان اینکهاسلامیت و جمهوریت دو مقوله  اصلی در قانون اساسی گفت :بی تو جهی به مقوله اصلی کشور ازمواردی است که درگذشته به آن توجه نشده و هم اینک موجب بروز مشکلاتی در کشور گردیده است .

جلالی فرماندار لنگرود درادامه از زحمات مهندس طالبی در طول سرپرست ایشان تقدیر و تشکر

کرد و ضمن تبریک به شهردار جدید و اعضای شورای شهر لنگرود درخواست کرد که با همدلی  باهم و از تفرقه دوری کنند و در پیشبرد اهداف این شهر مصم باشند.

صادق صادق پور شهردار جدیدلنگرود پس از دریافت حکم از استانداری گیلان و  قرائت سوگند نامه ؛گفت: از اعضای شورای شهر لنگرود قدردانی می کنم که به بنده اعتماد نمودند و امیدوارم بتوانم با استعانت از پروردگار متعال، دعای شما بزرگواران و مردم خوب لنگرود؛ جوابگوی تک تک شهروندان لنگرود باشم.

صادق صادق پور شهردار لنگرود بیان داشت:  جامعه از افراد مختلف تشکیل شده و باید به تک تک ابعاد مختلف روانی، فرهنگی؛ سیاسی، اقتصادی ، عمراني و شهرسازی توجه گردد. از آنجا که یک فرد به تنهایی توانایی  توانایی و علم رسیدگی به تمام مسائل یک جامعه را نداشته  ضرورت مشارکت عمومی مردم ملموس می‌گردد.شهردار لنگرود اظهار داشت: از شما بزرگواران میخواهم همچون سنوات گذشته همراه و همیار بنده بوده تا بتوانیم در راستای اعتلای طرح تفصیلی و راهبردی شهر قدم برداشته و شاهد آبادانی و عمرانی شهر باشیم

 

سحر مسافر خبرنگار تابناک لنگرود

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار