بهره برداری از ۳ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال
کد خبر: ۱۰۷۸۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴ 24 November 2022

بهره برداری از ۳ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریالبهره برداری از ۳ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریالبهره برداری از ۳ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریالبهره برداری از ۳ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریالبهره برداری از ۳ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال

 

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛ ۳ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال با حضور فرماندار این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

به گزارش خبرگزاری تابناک از رضوانشهر، به مناسبت هفته بسیج امروز پنجشنبه سوم آذر ۳ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله، معاون هماهنگی امور عمرانی، بخشدار مرکزی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه و دیگر مسئولین به صورت متمرکز در روستای گالشخیل بخش مرکزی مورد افتتاح و بهره بردادری قرار گرفت.

این طرح ها شامل دامداری، کشاورزی و تولیدی می باشد که با بهره بردای از این طرح ها برای ۴ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

همچنین فرماندار رضوانشهر نیز در حاشیه این افتتاح با مردم روستای گالشخیل و خوشابر دیدار و گفتگو نمود و به درخواست های آنان رسیدگی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار