نماینده مردم رودسر و املش در مجلس
کد خبر: ۱۰۷۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲ 15 November 2022

نماینده مردم رودسر در مجلس گفت: اغتشاشات اخیر را به شدت محکوم می کنیم اما اعتراضات و مطالبه گری مردم را محترم می شماریم چرا که مهم ترین مولفه قدرت همه حاکمیت ها مردم هستند بگزارش خبرگزاری تابناک.

، محمد صفری ملک میان در نشست علنی امروز (سه شنبه، 24 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: اغتشاشات اخیر را به شدت محکوم می کنیم اما اعتراضات و مطالبه گری مردم را محترم می شماریم چرا که مهم ترین مولفه قدرت همه حاکمیت ها مردم هستند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس افزود: مردم از ابتدای انقلاب پای کار نظام بودند، هستند و خواهند بود، حرف مردم را باید شنید و باید پای مردم ایستاد و باید برای حل مشکلات مردم مردانه ایستاد.

وی با طرح این موضوع که مگر مردم از مجلس و دولت چه می خواهند، تصریح کرد: گرانی و تورم، وضعیت بورس، بی عدالتی و تبعیض موجب نگرانی مردم شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه همدلی و جانفشانی مردم در زمان ها و مکان های مختلف مثال زدنی است خطاب به مسئولان گفت: مردم بهترین نعمت برای ما هستند کاری نکنید که دشمنان میدان داری کنند، این شیوه کار کردن و برخورد با مسائل و مشکلات کاری از پیش نمی برد و مشکلی را حل نمی کند. از دولت انتظار داریم تجدیدنظر کند به ویژه در انتصابات

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار