کد خبر: ۱۰۶۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ 18 September 2022

با حضور مدیرکل امور شهری استانداری گیلان، نماینده مردم شهرستان املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار ؛ اعضای شورای تامین ؛ اعضای شورای شهر و جمعی از مسیولین و مردم شهر املش برگزار گردیدبا حضور مدیرکل امور شهری استانداری گیلان، نماینده مردم شهرستان املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار ؛ اعضای شورای تامین ؛ اعضای شورای شهر و جمعی از مسیولین و مردم شهر املش برگزار گردیدبا حضور مدیرکل امور شهری استانداری گیلان، نماینده مردم شهرستان املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار ؛ اعضای شورای تامین ؛ اعضای شورای شهر و جمعی از مسیولین و مردم شهر املش برگزار گردیدبا حضور مدیرکل امور شهری استانداری گیلان، نماینده مردم شهرستان املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار ؛ اعضای شورای تامین ؛ اعضای شورای شهر و جمعی از مسیولین و مردم شهر املش برگزار گردیدبا حضور مدیرکل امور شهری استانداری گیلان، نماینده مردم شهرستان املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار ؛ اعضای شورای تامین ؛ اعضای شورای شهر و جمعی از مسیولین و مردم شهر املش برگزار گردیدبا حضور مدیرکل امور شهری استانداری گیلان، نماینده مردم شهرستان املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار ؛ اعضای شورای تامین ؛ اعضای شورای شهر و جمعی از مسیولین و مردم شهر املش برگزار گردیدبا حضور مدیرکل امور شهری استانداری گیلان، نماینده مردم شهرستان املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار ؛ اعضای شورای تامین ؛ اعضای شورای شهر و جمعی از مسیولین و مردم شهر املش برگزار گردیدبا حضور مدیرکل امور شهری استانداری گیلان، نماینده مردم شهرستان املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار ؛ اعضای شورای تامین ؛ اعضای شورای شهر و جمعی از مسیولین و مردم شهر املش برگزار گردیدبا حضور مدیرکل امور شهری استانداری گیلان، نماینده مردم شهرستان املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار ؛ اعضای شورای تامین ؛ اعضای شورای شهر و جمعی از مسیولین و مردم شهر املش برگزار گردید

مراسم تودیع و معارفه شهردار املش با حضور مدیرکل امور شهری استانداری گیلان، نماینده مردم شهرستان املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار ؛ اعضای شورای تامین ؛ اعضای شورای شهر و جمعی از مسیولین و مردم شهر املش برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار تابناک  ، درابتدا  این مراسم ذکری رییس شورای شهر املش ضمن قدردانی از زحمات سرپرستان شهرداری اقایان عبدالله پور و کارجو و همچنین پرسنل شهرداری ؛ گفت: از طرف اعضای شورای شهر به اقای اریامنش تبریک عرض کرده  و امیدواریم با اقدامات خود برای شهر املش خیر و برکت را به همراه داشته باشند.

رییس شورای شهر املش با بیان این جمله که تسهیل و تسریع در کار ، تکریم و اعتمادسازی برای مردم از وظایف شورا می باشد ؛ اظهار داشت: شهرداری به عنوان نهادی که ارتباط تنگاتنگی با مردم دارد باید روحیه خدمت گذاری و اخلاص را نسبت به مردم رعایت کند.

وی در ادامه نگاه عدالت محور به محلات و اصل شفاف سازی در تمام امورات و فعالیت های شهرداری را از جمله درخواست اولیه مردم و اعضای شورا عنوان نمود و گفت: شهر املش مشکلات عدیده ای داشته که جهت رفع مشکلات و موانع نیازمند همکاری و مساعدت همه مسیولین شهرستانی و استانی را می طلبد و من به نمایندگی از اعضای شورای شهر املش دست نیاز به مسیولین دراز می نمایم.

حجت الاسلام صفری نماینده مردم شهرستان املش_ رودسر در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به اقای اریامنش شهردار منتخب املش خطاب به ایشان گفت : کار عمرانی با تمام سختی ها و پیچیدگی هایش؛ بن بست ندارد ،با توجه به تجاربی که دارید و همچنین استفاده از تجارب دیگران براحتی میتوانید کارهای عمرانی را به ثمر رسانید.

نماینده مردم شهرستان رودسر_املش اظهار داشت: شهرداری یک مجموعه خودگردان است؛ با توجه به شرایط مالی دولت ، جهت پیشبرد فعالیت ها و پروژه باید پیگیری و سماجت داشت و از شگردهای مختلف کسب درآمد نمود.

وی اظهار داشت: کارها را بدون توجه به مسایل سیاسی پیش ببرید. مردم شهر املش دچار مشکلات و دردهایی هستند که با حداقل اقدامات میتوان از مشکلات انها کاست.

حجت الاسلام رنجبرامام جمعه شهرستان املش نیز ضمن تبریک وارزوی موفقیت برای شهردار جدید املش گفت: ظرفیت کار در املش فراوان است از همه مسئولین میخواهم نگاه ویژه تری به شهر املش داشته باشند و امیدوارم با همکاری و اتحاد شهردار و اعضای شورای شهر املش بزودی شاهد خدمات خوبی برای شهروندان املشی باشیم.

مختار رضایی فرماندار املش دیگر سخنران معارفه شهردار املش گفت: در حوزه شهر املش کار بسیار است و برای انجام ان نیاز به یک حرکت جهادی دارد. سیاست دولت اقای رییسی جهادی کاردن و در میان مردن بودن است و ما نیز به طبعیت از ان باید بین مردم و برای مردم کار کنیم.

 

فرماندار املش، بحث سد معبر ؛ زیباسازی شهری، مهار ابهای سطحی، فضای سبز، پیگیری پروژه های ناتمام، اسفالت کوچه ها ، وضعیت بازار روز، تهیه طرح تفصیلی و جامع شهری را از جمله موارد شهر املش دانست که نیاز است شهردار منتخب به جد وارد این مسایل شده و در راستای مرتفع سازی ان بکوشد.

ارنگ مدیر کل امور شهری استانداری گیلان در این مراسم نیز ضمن تبریک به اقای اریامنش شهردار منتخب شهر املش گفت: امروز شما در شرایطی سکان شهرداری املش را بر عهدا میگیرید که شهرداری ها با شرایط سخت اقتصادی گریبانگیر هستند.امیدواریم با تلاش ، همت ، همدلی و همفکری و به دور از دامن زدن به اختلافات در راستای مدیریت شهری گام بردارید.

ارنگ با بیان این جمله که ما به دنبال توزیع عادلانه ثروت هستیم، افزود: با توجه اینکه شعار دولت سیزدهم فسادستیزی بوده و با جدیت تمام پای شعار خود ایستاده و گام بر می دارد ، ما هم همراه دولت و نظام بر ان هستیم تا در راستای هدف خود توزیع عادلانه ثروت گام برداشته و بتوانیم مردم محروم را به سطح بالاتری برسانیم.

بهرام اریامنش شهردار جدید شهر املش ضمن قدردانی از حضور مسیولین و مهمانان گفت: تمام تلاش من براین است تا در بحث مدیریت شهری با تعامل هرچه بیشتر و بهتر با اعضای شورای شهر و تمام مسیولین شهرستان و فرهیختگان شهر بتوانم خدماتی را حوزه شهر املش تقدیم مردم نمایم.

بهرام اریا منش با شعار اینکه نگاه من در مدیریت شهری ” شهری زیبا و مردم با نشاط” است ، گفت: ارتقاء ظاهری و مبلمان شهری، بهبود وضعیت معابر و کوچه ها، بحث کمربندی، استفاده مطلوب از امکانات انسانی و مالی شهرداری برای عمران و ابادانی، اموزش شهروندان در بحث پسماند زباله،نگاه عدالت محور به تمام کوچه و نقاط شهر، زمینه سازی برای ایجاد درامدسازی پایدار از طریق شناسایی و بهینه سازی پتانسیل موجود در شهر از جمله موارد و برنامه های اینجانب برای خدمات رسانی به شهروندان املش می باشد.

وی افزود: در عصر رقابت ها ، مدیری موفق خواهد بود که علاوه بر درک مسایل کلان ملی و برقراری تعامل با شهروندان، از ایده ها و نقطه نظ

رات نخبگان محلی استفاده نموده و در کوتاهترین زمان بهترین تصمیم را اتخاذ نماید. تمام تلاش بنده بر این است تا ضمن بالابردن کیفیت زندگی شهروندان، زمینه رقابت شهر تاریخی املش را با شهرهای هم تراز فراهم سازم.

 

سحر مسافر خبرنگار تابناک املش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار