کد خبر: ۱۰۶۷۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ 14 September 2022

 

تابناک/گیلان مدیرعامل بنادر و دریانوردی، با تاکید بر لزوم ورود بخش خصوصی در حوزه شناورهای دریایی، عنوان کرد: بندر چمخاله موقعیت خوبی برای تردد و مسافرت های دریایی دارد.

 

علی اکبر صفایی در حاشیه بازدید از بندر چمخاله، در گفت و گو با تابناک گیلان با اشاره به پیشرفت خوب پروژه مذکور، اظهار کرد: پروژه بندر چمخاله دارای پیشرفت ۷۰ درصدی است که از برنامه زمان بندی جلوتر است.

 

وی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی زیرساخت های لازم را جهت بهره برداری از بندر چمخاله فراهم می کند، افزود: از فرماندار و نماینده شهرستان لنگرود در مجلس انتظار داریم برای تکمیل روساخت های این بندر از بخش خصوصی کمک بگیرند.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر لزوم ورود بخش خصوصی در حوزه شناورهای دریایی، عنوان کرد: بندر چمخاله موقعیت خوبی برای تردد و مسافرت های دریایی دارد.

 

صفایی با اشاره به زیبایی های طبیعی ساحل چمخاله، خاطرنشان کرد: همزمان با زیرساخت ها روبناها هم توسط بخش خصوصی سرعت بگیرد تا بتوانیم این فضای بسیار خوب و زیبا از دریا و ساحل را در اختیار مردم قرار دهیم.

 

وی همچنین از تخصیص بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش بنادر و دریانوردی کشور طی سال جاری خبر داد.

 

محمدرضا جلالی، فرماندار شهرستان لنگرود در حاشیه این بازید نیز هدف از احداث بندر چمخاله را توسعه گردشگری دریایی دانست و اضافه کرد: لنگرود از امتیاز ساحل برخوردار است و می توانیم گردشگری دریایی را در استان توسعه دهیم.

 

وی با بیان اینکه بندر گردشگری دریایی چمخاله سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: خواستار حضور سرمایه گذاران بخش گردشگری و دریانوردی هستیم تا زمینه بهره مندی علاقمندان گردشگری دریایی و ساحلی را فراهم کنیم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار