کد خبر: ۱۰۶۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶ 18 August 2022

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک گیلان  فرماندار لاهیجان در آیین  تجلیل از خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار گفت:  انتقاد سازنده  و دلسوزانه  موجب پیشرفت و توسعه  روزافزون هر نظام و هر  مدیریتی می‌شود و این مسأله جز اعتقادات دینی ما و مذهبی ما نیز بوده و هر شیعه ای این  مهم را را باید  انجام دهد .

 

 فرهاد براتی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران با همدلی و وفاق  در کنار  مسوولین می‌توانند در  پیشرفت و توسعه کشور  نقش آفرینی  کنند .

 

 

 وی  تصریح کرد:  شهرستان لاهیجان  همواره مهد فرهنگ و علم بوده است و آوازه ی  بلند آن مرزها را درنوردیده  است، بعنوان نمونه  پایتخت چای ایران در این شهر  می‌باشد.

 

 براتی با بیان اینکه  همه ی ما  اعم از اصحاب رسانه و مسوولین یک هدف و یک  آرمان مشترک که حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی  و حل معضلات  و مشکلات مردم  است  را دنبال میکنیم، اظهار داشت:  با وفاق و همدلی  میتوانیم در حل مشکلات جامعه  قدم های بزرگی برداریم.

وی در ادامه در پاسخ به  انتقاد برخی از اصحاب رسانه مبنی بر عدم پاسخگویی برخی از مسوولین شهرستان گفت:

اگر معتقدیم که در دولت انقلابی و جهادی کار می کنیم پس باید یکایک  زیر مجموعه دولت  پاسخگو باشیم.

  فرماندار لاهیجان یادآور شد: فعالیت های چشمگیری در حوزه‌های مختلف پسماند، ساماندهی بازار و ساحل در  شهرستان لاهیجان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند نقش مشورتی خوبی در توسعه هرچه بیشتر شهرستان لاهیجان داشته باشند از برگزاری نشست های مشورتی  ماهیانه  با اصحاب رسانه در آینده نزدیک خبر داد که بطور مداوم صورت خواهد گرفت.

وی بیان داشت:  شما بزرگواران روحیه حق طلبی و مطالبه گری دارید و خیلی از افراد از  این روحیه ،این اخلاق و این حق طلبی و این قلم را برخوردار نیستند .

وی افزود: انتظار ما از اصحاب رسانه این است که در خصوص حل مسائل مختلف شهرستان  پیشنهاد راهبردی  بدهند . براتی در پایان سخنان خود اضافه کرد:  کار بنده  در قبال شهرستان وظیفه  است و بابت آن حقوق  دریافت میکنم اما کار شما دلی است .

زهرا رگان، خبرنگار و عکاس تابناک گیلان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار