تخصیص ۷ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به هلال احمر گیلان
کد خبر: ۱۰۶۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵ 18 August 2022

میلیارد تومان از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رییس جمهور به هلال احمر گیلان، تخصیص یافت.

به گزارش تابناک گیلان ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان امروز در نشست با خبرنگاران گفت: در سفر رییس جمهور به گیلان۴۰ میلیارد تومان اعتبار، برای این جمعیت مصوب شد که تاکنون ۷ میلیارد تومان آن تخصیص یافته و بقیه آن هم تا سال ۱۴۰۲ تخصیص خواهد یافت.
سیاوش غلامی با بیان اینکه بخش زیادی از این اعتبارات صرف تجهیز و تکمیل پایگاه‌های امداد و نجات استان خواهد شد افزود: تکمیل و تجهیز سامانه ارتباطات رادیویی دیجیتال گیلان، تکمیل پایگاه‌ها و انبار‌های امدادی هلال احمر و تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات استان، تکمیل ساختمان اداری - امدادی ماسال، پایگاه امداد و نجات جاده‌ای پونل رضوانشهر، راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای پاشاکی لاهیجان در جاده پرتردد و حادثه خیز سیاهکل به سنگر و تکمیل پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شالده شفت از دیگر طرح‌های در دست اجرای جمعیت هلال احمر گیلان است.
وی همچنین گفت: در سفر رییس جمهور به گیلان راه و شهرسازی، موظف شد تا زمینی را در مسیر رودبار به امامزاده هاشم، برای ساخت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در اختیار جمعیت هلال احمر استان قرار دهد که پیگیر تحقق آن هستیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان به لحاظ شاخص برخورداری از پایگاه‌ها، امکانات و تجهیزات نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است، افزود: در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر گیلان هستند.
سیاوش غلامی به فعالیت بیش از ۴۵۰ خانه هلال جمعیت هلال احمر در روستا‌های گیلان با هدف ساماندهی و آموزش داوطلبان و ایجاد آمادگی در زمان وقوع حوادث احتمالی، اشاره کرده و گفت: جمعیت هلال احمر گیلان برای دومین سال، رتبه اول کمی و کیفی را در زمینه ایجاد خانه‌های هلال در کشور کسب کرده است.
وی همچنین با اشاره به برنامه‌های این جمعیت برای آموزش عمومی گفت: مردم می‌توانند با مراجعه و نام نویسی در سامانه khadem.ir رایگان در دوره‌های آموزشی هلال احمر شرکت کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به پذیرش دانشجو از اول تا ۴ شهریور در دانشگاه علمی کاربردی جمعیت هلال احمر گیلان افزود: این دانشگاه در حال حاضر در ۸ رشته مقطع کاردانی و ۵ رشته مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.
در پایان این مراسم، از خبرنگاران حوزه جمعیت هلال احمر گیلان تجلیل شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار