کد خبر: ۱۰۶۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴ 16 August 2022

ضرورت فرهنگ‌سازی و آموزش تفکیک زباله از مبدا با بهره‌مندی از ظرفیت سمن‌ها / عملکرد مدیریت پسماند به مردم گزارش داده شود / ساماندهی پسماند، تکلیف قانونی، وجدانی و اخلاقی یکایک متولیان است

 

 

 

استاندار گیلان بر ضرورت فرهنگ سازی و آموزش تفکیک زباله از مبدا در بین آحاد جامعه با بهره مندی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد تاکید کرد و گفت: بخش ارزیابی و نظارت عملکرد مسئولان در زمینه مدیریت پسماند برای اطلاع‌رسانی اقدامات و میزان پیشرفت‌ها به مردم فعال شود.

 

به بگزارش خبرگزاری تابناک گیلان   ؛ دکتر اسدالله عباسی عصر امروز (سه‌شنبه) در جلسه کارگروه مدیریت پسماند گیلان بر ضرورت فرهنگ‌سازی و آموزش تفکیک زباله از مبدأ در بین آحاد جامعه با بهره‌مندی از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد تأکید و اظهار کرد: همه مسئولان بویژه فرمانداری ها، محیط زیست و آموزش و پرورش با بهره مندی از ظرفیت سمن ها و نیز ایده های جدید در راستای فرهنگ سازی و آموزش مردم بخصوص کودکان و نوجوانان در زمینه تفکیک زباله از مبدا، اقدام کنند.

وی بر ضرورت اطلاع‌رسانی عملکرد مدیریت پسماند گیلان به مردم تأکید کرد و به معاون عمرانی استاندار دستور داد تا بخش ارزیابی و نظارت کارگروه مدیریت پسماند را برای ارائه گزارش تطبیقی و اعلام پیشرفت امور فعال کند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به عزم جدی دولت سیزدهم برای حل مشکل تهدید و ابرچالش پسماند در گیلان بویژه در پهنه سراوان، گفت: ساماندهی پسماند، تکلیف قانونی، وجدانی و اخلاقی برای یکایک مسئولان متولی در استان گیلان است.

دکتر عباسی با اشاره به گزارش فرمانداران و اعضای کارگروه مدیریت پسماند گیلان، افزود: در جلسات مدیریت پسماند باید میزان پیشرفت‌ها نسبت به جلسه قبلی اعلام گردد تا اثرات عملکرد مدیران در دولت سیزدهم برای مردم مشخص شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار