میز خدمت جهادی با حضور استاندار در مصلای سنگر
کد خبر: ۱۰۶۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴ 12 August 2022

میز خدمت جهادی امروز با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در مصلای نماز بخش سنگر رشت، برگزار شد.

به گزارش تابناک گیلان؛ استاندار گیلان امروز با حضور در مصلای سنگر، پیش از نماز جمعه، در قالب میز خدمت جهادی از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت و به مردم قول پیگیری و بررسی مشکلات شان را داد.
دکتر اسدالله عباسی همچنین در بین نماز جمعه و نماز عصر گفت: به تعهدات خود برای ساماندهی پسماند سراوان و دیگر مشکلات بخش سنگر از جمله حل مشکل آب آشامیدنی پایبندیم و تا دستیابی به نتیجه نهایی، دست از تلاش برنمی داریم.
وی با اشاره به اینکه بر اساس دستور رییس جمهور پیگیر حل اساسی و ریشه‌ای معضل پسماند هستیم افزود: معضل پسماند سراوان حاصل ناکارامدی برخی مدیران در گذشته است و با توجه به اختصاص بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی، این معضل باید تا پایان سال ۱۴۰۱ اصولی، حل شود.
استاندار گیلان با اشاره به مشکل مالکیت اراضی در منطقه قاضیان سنگر گفت: در حالی که سالهاست اهالی این منطقه در قاضیان سنگر ساکن هستند، شرکت آب منطقه‌ای چند وقتی است اعلام کرده این زمین‌ها در تملک این شرکت قرار دارد و مردم با مشکلاتی مواجهند.
دکتر اسدالله عباسی به مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان، دستور پیگیری سریعِ مشکل مالکیت زمین‌های منطقه قاضیان سنگر را داد.
وی همچنین پیش از حضور در مصلای سنگر در گلزار شهدای این بخش حضور یافت و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از پل‌های خُمامرود وسربندان سنگر و طرح تعریض جاده رشت به سنگر هم بازدید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم اعتبارات مورد نیاز این طرح‌ها به موقع تامین شود.
امام جمعه سنگر نیز با اشاره به ظرفیت‌های مهم کشاورزی، گردشگری و صنعتی این بخش، از نبود کمربندی در سنگر گلایه کرد و گفت: با وجود اینکه تصفیه خانه بزرگ رشت در سنگر قرار دارد، خط انتقال آب آشامیدنی این بخش، به این تصفیه خانه متصل نیست.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار