صعود داماش گیلان به لیگ دسته دوم
کد خبر: ۱۰۶۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ 12 August 2022

تیم فوتبال داماش گیلان با برتری برابر دارائی تهران به رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور صعود کرد.

به گزارش تابناک گیلان؛ مسابقه دور برگشت مرحله نهایی پلی آف رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور امشب در ورزشگاه غدیر تهران برگزار شد که تیم داماش گیلان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک برابر دارائی تهران به پیروزی دست یابد.
دیدار رفت دو تیم که ۸ مرداد در رشت برگزار شد با برتری ۲ بر صفر داماشی‌ها به پایان رسیده بود و دیدار برگشت نیز با نتیجه ۲ بر یک خاتمه یافت تا لاجوردی پوشان در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه پرگل ۴ بر یک برابر نماینده تهران به پیروزی رسیده و به عنوان تیم چهارم از رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور جواز حضور در فصل آتی لیگ دسته دوم کشور را کسب کند.
در این دیدار ابتدا در دقیقه ۷ تیم دارائی تهران به گل رسید، اما در ادامه برای داماش سیامک علیزاده در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی و مهرگان گلبرگ در دقیقه ۸۹ گلزنی کردند. 
پیش از این تیم‌های پانیک تالش، ستارگان مردان پاشا البرز و فولاد هرمزگان به لیگ دسته دوم صعود کرده بودند و داماش به عنوان چهارمین تیم جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ دو را کسب کرد. 
آخرین حضور تیم فوتبال داماش گیلان در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور به فصل ۹۸-۹۷ برمی گردد که پس از این فصل یعنی در فصل ۹۹-۹۸ مسئولان وقت این باشگاه با خرید امتیاز لیگ یکی اروند خرمشهر به مدت یک فصل داماشی‌ها را لیگ یکی کردند، اما این امتیاز لیگ یکی پس از یک فصل حضور داماش در این رقابت‌ها با شکایت باشگاه اروند خرمشهر به دلیل عدم دریافت مبلغ توافق شده با باشگاه گیلانی استرداد شد.
پس از استرداد امتیاز از باشگاه داماش، این باشگاه با خرید امتیاز دسته سومی کانیاو اُشنویه در مرحله نخست لیگ ۳ شرکت کرد و در پایان نخستین سال حضورش در این رقابت‌ها توانست بار دیگر به لیگ دسته دوم بازگردد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار