کد خبر: ۱۰۶۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲ 12 August 2022

 

تابناک/گیلان رئیس بسیج رسانه گیلان، با تاکید بر لزوم تربیت خبرنگار در تراز انقلاب اسلامی، گفت: خبرنگاران در تراز انقلاب می توانند مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین را محقق کنند.

 

سرهنگ مهدی پارسا در جمع خبرنگاران شرق گیلان که در سپاه ناحیه شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد، هر روز و هر ساعت و هر لحظه را متعلق را به خبرنگاران دانست و اظهار کرد: بدون خبرنگاران هیچ لحظه ای ثبت و ضبط نمی شود.

 

وی ضمن گرامیداشت شهدای رسانه ای استان گیلان و در راس آنها شهید میرزا کوچک جنگلی، افزود: میرزا کوچک خان سیدالشهدای عرصه رسانه است که در شرایط سخت نهضتش از چاپ نشریه جنگل حمایت کرد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر لزوم تربیت خبرنگار در تراز انقلاب اسلامی، گفت: خبرنگاران در تراز انقلاب می توانند مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین را محقق کنند.

 

پارسا، صداقت، امانتداری، اخلاق، انصاف و تقوا را از ویژگی های بارز خبرنگار در تراز دانست و عنوان کرد: خبرنگاران بدون تقوای رسانه ای موفق عمل نخواهند کرد.

 

وی از خبرنگاران خواست نسبت به جایگاه و نقش خود درک کامل و درکی داشته باشند و ادامه داد: برای درک جایگاه رسانه و تولید محتوای اثربخش، باید عرصه آموزش را جدی بگیرید تا خوب قلم بزنید.

 

رئیس بسیج رسانه گیلان، آموزش را لازمه مطالبه گری درست و انتقاد سازنده دانست و بیان کرد: خبرنگاران انتقاد سازنده را یاد بگیرند تا رسانه های معاند از انتقادات مخرب و غیر سازنده سوءاستفاده نکنند.

 

وی با اشاره به مشکلات صنفی خبرنگاران در حوزه معیشت و بیمه و اشتغال، اضافه کرد: خبرنگاران با قلم خود مطالبات صنفی را پیگیری کنند و مسئولان باید پاسخگوی رسانه ها باشند.

 

پارسا، با بیان اینکه دشمن از رسانه برای رسیدن به اهدافش علیه انقلاب و نظام بهره می گیرد، گفت: حضت زینب کبری(س) اول روای و خبرنگار جهان اسلام است و اگر ایفای نقش ایشان نبود، چیزی از اسلام باقی نمی ماند لذا خبرنگاران انقلابی رسالت زینبی خود را به انجام برسانند و روایتگر حقیقی دستاوردهای نظام باشند.

 

رئیس بسیج رسانه گیلان خبرنگاران را در صف اول جهاد تبیین دانست و خاطرنشان کرد: راه اندازی نظام صنفی رسانه ای و اجرای طرح رتبه بندی خبرنگاران را دنبال می کنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار