دیدار با خانواده فرمانده نابغه گیلانی، سردار شهید مرتضی حسین پور
استاندار گیلان در آستانه سالروز شهادت فرمانده نابغه گیلانی در جبهه مقاومت، سردار شهید مرتضی حسین پور شلمانی با خانواده این شهید دیدار کرد
کد خبر: ۱۰۶۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱ 06 August 2022

به گزارش تابناک گیلان ؛ استاندار گیلان در آستانه سالروز شهادت فرمانده نابغه جبهه مقاومت سردار شهید مرتضی حسین پور شلمانی معروف به حسین قمی با خانواده این شهید والامقام مدافع حرم در زادگاهش شلمان لنگرود دیدار کرد.

دکتر اسدالله عباسی در این دیدار با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران وفادار ایشان، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید مرتضی حسین پور شلمانی را گرامی داشت و خواستار دعای خیر پدر و مادر این شهید گرانقدر برای اعتلای اسلام ناب محمدی و اهتزار همیشگی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

وی حضور در منزل سردار شهید حسین پور شلمانی را توفیقی مغتنم برای خود دانست و گفت: اینجا قدمگاه سردار دل‌ها شهید سلیمانی بوده و امروز ما مهمان شهدا هستیم.

دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه همواره مدیون فداکاری‌های شهدا هستیم، افزود: شهیدان در دفاع از اسلام، اعتقادات و ارزش‌ها جنگیدند و حامی ولایت و نهضت عاشورایی بودند.

وی خانواده معزز شهدا و ایثارگران را سند زنده نظام اسلامی و معیار استقامت، پایمردی و پایداری دانست و گفت: صیانت و پیروی از ولایت فقیه و ارزش‌های دینی محور وصیت شهداست و باید به درستی به آن عمل کنیم.

دکتر اسدالله عباسی با برشمردن ویژگی‌های سردار شهید حسین پور شلمانی معروف به حسین قمی و جایگاه ویژه اش در پیشگاه سردار دلها، گفت: ابعاد شخصیتی شهید سردار شهید مرتضی حسین پور شلمانی معروف به حسین قمی که ابوالفضل حاج قاسم و علمدار ولایت مطلقه فقیه بود، باید به درستی شناسانده شود.

وی یادواره شهید سردار مرتضی حسین پور شلمانی با حضور سردار دل‌ها را مثال زدنی عنوان و بیان کرد: برای هرچه باشکوه‌تر برگزارشدن مراسم سردار شهید مرتضی حسین پور از هر ظرفیتی استفاده شود.

در ادامه محمد رضا داوطلب ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت : نهایت سعی خودمان را برای هر چی بهتر برگزاری مراسم سردار شهید حسین پور شلمانی معروف به حسین قمی انجام خواهیم داد و برای ساخت مستند تلویزیونی این شهید والا مقام اقدامات خوبی صورت گرفته است.

پدر سردار مرتضی حسین پور شلمانی نیز گفت: از همه افرادی که شهدا را فراموش نمی‌کنند و این بزرگواران را الگوی خود در زندگی قرار می‌دهند و یادواره‌های شهدا را برگزار می‌کنند، سپاسگزارم.

مراسم پنجمین سالروز شهادت شهید مدافع حرم سردار مرتضی حسین‌پور شلمانی با حضور و سخنرانی یکی از فرماندهان جبهه مقاومت فردا یکشنبه شانزدهم مرداد ساعت ۱۸ در شلمان شهرستان لنگرود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار