با حضور فرماندار انجام گرفت: اولین دیدار سرپرست جدید بخشداری مرکزی با دهیاران بخش
کد خبر: ۱۰۶۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ 05 August 2022

 

  اولین جلسه سرپرست جدید بخشداری مرکزی با دهیاران این بخش با حضور فرماندار شهرستان در محل سالن جلسات آیت الله میرزاحبیب الله املشی فرمانداری برگزار شد بگزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از املش.

 

  مختار رضایی در این جلسه با توجه به حضور دهیاران بخش مرکزی گفت: 

دهیاران نماینده ما در روستاها هستند.

رضایی با تاکید بر اینکه دهیاران باید صادقانه، جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین گفت: دهیاران و همه مسئولین که خادم مردم هستند، باید خدمات نظام صادقانه به مردم گفته شود.

فرماندار املش اظهار داشت: دهیاران دولتمردان روستاها و نماینده ما در روستاها هستند، بیان کرد: بنا داریم تلاش کنیم تا پایان سال 1401 هیچ روستایی فاقد طرح هادی نباشد.

وی در بخش دیگری از بیانات خود تاکید کرد: دهیاران با ادارات خصوصا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعامل و همکاری داشته باشند.

رضایی گفت: دهیاران روستاهای فاقد نانوایی نظارت کافی داشته باشند تا سهمیه آرد خانه پز روستائیان به موقع تحویل مردم روستا شود و در این خصوص هیچ کوتاهی و عذری پذیرفته نیست.

مختار رضایی در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: دهیاران باید قانون مربوط به مدیریت روستا را به خوبی دانسته باشند، در این راستا به هیچ وجه نباید اجازه دهید هیچگونه ساخت و ساز غیرمجاز در روستا انجام شود.

رئیس شورای اداری شهرستان افزود: دهیاران همواره درهمه امور جانب مردم را بگیرند و همواره در خصوص حقوق مکتسبه مردم حساس و دقیق باشند،عدالت را رعایت نموده تا حق هیچکس ضایع نگردد.

در ادامه عبدالحسین حسن پور، سرپرست جدید بخشداری، ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار به دهیاران گفت: دولت سیزدهم مسئول پشت میز نشین نمی خواهد.

حسن پور گفت: هرچقدر به مردم خدمت کنیم بازهم جای کار دارد، لذا دهیاران نباید در جهت خدمت رسانی به مردم کوتاهی کنند، باید تمام وجهه همت خود را مصروف خدمت به اهالی روستا نمایند.

سرپرست بخشداری مرکزی گفت: دهیاران باید نص صریح قانون را البته با مدارا رعایت کنند و مردم روستا را نباید درپیچ و خم امور سرگردان نمایند بلکه تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم به کار ببندید که این امر هم اجر دنیوی دارد و هم اجر اخروی

در پایان هریک از دهیاران ضمن معرفی خود اهم مشکلات رستاهای تحت پوشش و اقدامات انجام شده طی مدت خدمت خود را اعلام کردند.

 

لازم بذکر است شهرستان املش در 75 کیلومتری مرکز استان قرار دارد و دارای ۲ بخش مرکزی و رانکوه می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار