کد خبر: ۱۰۵۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴ 02 August 2022

 

فرماندار شهرستان رودسر با بیان اینکه عصرهای روز دوشنبه هر هفته برای حل مشکلات سرمایه گذاران اختصاص داده می شود گفت: به صورت حضوری پاسخگوی سوالات و مشکلات سرمایه گذاران هستیم.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر، محمدرضا شهاب زاده عصر دوشنبه با اشاره به اینکه سیاست های دولت سیزدهم در راستای رفع موانع سرمایه گذاری است اظهار داشت: تلاش ما این است که تا حد توان موانع پیش روی سرمایه گذاران را برطرف کنیم تا مسیر ورود و فعالیت آنها در شهرستان تسهیل شود.

فرماندار شهرستان رودسر با بيان اينكه اين طرح بدون وقفه و با جدیت دنبال می شود افزود: مقرر شد طرح ها، مشکلات و درخواست های سرمایه گذاران دریافت و بررسی شود و با توجه به اهمیت موضوع فرمانداری شهرستان برای این منظور برنامه ویژه و روزهای مشخصی را تعیین کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با اشاره به اینکه دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی با تمام قوا حمایت می کند افزود: برای تحقق سیاست های دولت مردمی و در راستای توسعه استان از تمام پتانسیل و ظرفیت های موجود برای رونق اقتصادی شهرستان رودسر بهره می‌گیریم.

شهاب زاده با بیان اینکه عصرهای روز دوشنبه هر هفته برای حل مشکلات سرمایه گذاران اختصاص داده می شود افزود: به صورت حضوری پاسخگوی سوالات و مشکلات سرمایه گذاران هستیم.

فرماندار شهرستان رودسر با بیان اینکه سرمایه گذاران قبل از حضور در دفتر فرمانداری به جهت سهولت و اتلاف وقت به صورت تلفنی وقت بگیرند افزود: افراد می توانند از طریق شماره ۴۲۶۲۶۸۰۰-۰۱۳ زمان حضور و بیان مشکلات خود در فرمانداری رودسر را  تعیین کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار