کد خبر: ۱۰۵۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲ 30 July 2022

وقتی که آنچه وظیفه من بوده در خصوص شیرآبه یا پسماند زندان لاکان، مسکن مهر، شهرصنعتی، بیمارستان‌ها بوده انجام شده، میطلبد شهرداری و شورای رشت هم گامی در جهت اجرای پروژه و بخش تفکیک زباله از مبدا بردارند.

 

آزادسازی حریم رودخانه‌ها وظیفه شهرداری است

 

استاندار گیلان بیان کرد: آزادسازی حریم رودخانه‌ها وظیفه شهرداری است که باید اقدام کند؛ از طریق آب و فاضلاب اعتبار ۵۰ میلیاردی را بیش از ۵۰۰۰ میلیارد رساندیم. الان تغییراتی در حال انجام است انتظار این است همه بخشداران، شوراها، دهیاران و... در حوزه زباله و پسماند پای کار حاضر شوند مثل کیاشهر که سبز اعلام شده و زباله در اماکن نمی‌بینید.

 

عباسی در خصوص آخرین اقدامات ثبت جهانی ماسوله گفت: در این راستا ۱۳ گزینه در ایران وجود داشته، زمانی که در فراکسیون گردشگری بودم پیگیری موضوع در دستورکار قرار گرفت، جلسات متعددی برگزار شد؛ تا استانداردهای لازم به عنوان یک شهرک تاریخی با قدمت بیش از ۷۰۰ سال حفظ و احیا شود. بازدیدی هم داشتم و ضرب العجل یک هفته‌ای تعیین شد و همه چیز برای ثبت جهانی ماسوله آماده است. ثبت موزه چای ایران در یونسکو از دیگر اقدامات فرهنگی بوده که انجام شده که در بخش اقتصاد و گردشگری تاثیرگذار است.

وی افزود: ترافیک، پسماند، مسکن، اشتغال، زمینهای نسقی از مطالبات مردم است که دسته بندی و برای هر کدام برنامه ریزی شده است؛ ما وظیفه داریم تا به مردم خدمت کنیم و ظرفیتهای استان را شکوفا نماییم. قطعا با همراهی و همراهی مردم استان را به سمت توسعه و شکوفایی پیش می‌بریم تا رضایت مردم را جلب کنیم.

وی ضمن گرامیداشت در پیش بودن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) تاکید کرد: با توجه به اینکه ماه محرم و صفر را در پیش داریم و با آغاز سویه جدید کرونا مواجه هستیم، عزاداران حسینی ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار