اختتامیه جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان
کد خبر: ۱۰۵۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹ 25 July 2022

ایستگاه پایانی یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش تابناک گیلان؛ شهردار لاهیجان و دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند گفت: پس از فراخوان جشنواره ۱۶۶ اثر به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد ۱۳۸ اثر در بخش مسابقه و ۲۸ اثر به بخش کودک رسید که پس از بازبینی داوران تعداد ۱۲ اثر در بخش مسابقه و ۵ اثر در بخش کودک این جشنواره پذیرفته شدند و تعداد ۳ اثر هم در بخش جنبی اجرا کردند.

رضا زنده دل افزود: مجید صالحی، شهرام کرمی و فاتح بادپروا از بازیگران و هنرمندان مطرح کشور داوران این جشنواره بودند.

وی گفت: یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان ۳۱ تیر تا ۲ مرداد برگزار شد و گروه‌های نمایشی حدود ۸۰ اجرا در در هفت نقطه شهر لاهیجان داشتند.

در بخش موسیقی: محمد نادری برای موسیقی نمایش «هشت خان و عقیق سرخ» رتبه اول، نوید لاهیجی برای موسیقی نمایش «مشتی حسن خری داشت» رتبه دوم و ماهان خوش طبع برای موسیقی نمایش «به کارگر ساده نیازمند نیستیم» رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش طراحی فضا: محمد رادمهر برای نمایش «۳۷۰ شهروند نمونه» برگزیده شد.

در بخش طراحی لباس: مجتبی خلیلی برای نمایش «هشت خان» شایسته تقدیر شد.

در بخش بازیگری زن: نجمه مهرابی خوزانی برای بازی در نمایش «هشت خان و عقیق سرخ»، نازیلا امینی برای بازی در نمایش «صد رحمت به عشق‌های قدیمی» و آرزو جعفری برای بازی در نمایش «رحیل» عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش بازیگری مرد: جایزه نخست به محمد قدیمی برای بازی در نمایش «هشت خوان و رونمایی»، جایزه دوم به صورت مشترک به حسین رفعتی برای بازی در نمایش «به کارگر ساده نیازمند نیستیم» و احمد شریفی برای بازی در نمایش «عقیق سرخ» و جایزه سوم بازیگری به صورت مشترک به حسن همتی برای بازی در نمایش «رونمایی و مالک آبسالان» برای بازی نمایش تندیس و میثم سرآبادانی برای بازی در نمایش «واکسیاه» اهدا شد.

در بخش کارگردانی: مجتبی خلیلی برای نمایش «هشت خان»، علی بیداوسی برای نمایش «مشتی حسن خری داشت» و امیر امینی برای نمایش «عقیق سرخ» رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش طرح و ایده هیات داوران، حیدر رضایی و مهسا افتحی را شایسته تقدیر انتخاب کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار