بررسی سیلوی ذخیره گندم و یک شرکت راکد در گیلان
کد خبر: ۱۰۵۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳ 24 July 2022

 

استاندار گیلان: روزانه هزار تن گندم در استان موردنیاز است، ولی در ۴ ماه گذشته ۲۹ هزار کیسه بیشتر توزیع شده است.

به گزارش تابناک گیلان ؛ استاندار امروز از سیلوی ذخیره‌ی گندم گیلان در سراوان و همچنین شرکت مجتمع صنایع بسته بندی و چاپ ایحاگستر شمال در همین منطقه که حدود ۱۰ سال راکد باقی مانده، بازدید کرد.
استاندار در حاشیه‌ی بازدید از سیلوی گندم سراوان ذخیره‌ی گندم استان را مطلوب و بدون هیچ کم و کاستی اعلام کرد و با بیان اینکه بررسی‌ها گویای افزایش توزیع گندم و آرد در شبکه‌ی فرآوری و توزیع آرد نانوایی هاست، اضافه کرد: روزانه هزار تن آرد مورد نیاز استان گیلان است که در ۴ ماه گذشته ۲۹ هزار کیسه بیشتر از این نیاز در سراسر استان توزیع شده است.
دکتر اسدالله عباسی همچنین هر گونه مشکل موردی در عرضه‌ی نان یا پایین بودن کیفیت پخت در نانوایی‌ها را ناشی از ضعف در نظارت دانست و تاکید کرد: تقویت شبکه‌ی نظارت بر روند توزیع آرد و پخت نان در دستور کار قرار دارد و به زودی اینگونه مشکلات موردی هم برطرف می‌شود تا زمینه برای اجرای طرح ساماندهی عرضه‌ی نان در استان مهیا شود.
وی اجرای این طرح را به نفع مردم و به ضرر سود جویان و اخلالگران نظام توزیع آرد و نان عنوان کرد و افزود: هرگونه شبهه افکنی در خصوص کمبود این کالای اساسی و ایجاد یاس در افکار عمومی ناشی از زیاده خواهی و اخلالگری سودجویان است.
استاندار همچنین امروز با حضور در محل شرکت مجتمع صنایع بسته بندی و چاپ ایحاگستر شمال در منطقه‌ی سراوان رشت، ضمن بازدید از امکانات و زیرساخت‌های اشتغالزایی این واحد تولیدی، از نزدیک در جریان مشکلات و موانع فعالیت آن قرار گرفت و بر ضرورت تلاش مجدانه برای احیای تمامی واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد استان تاکید کرد.
دکتر اسدالله عباسی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۷ واحد تولیدی و صنعتی غیرفعال در استان وجود دارد، تصریح کرد: از تمامی ظرفیت‌ها برای احیای این واحد‌ها که ظرفیت خوبی برای اشتغالزایی و کارآفرینی دارند، بهره گیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار