به گفته رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شوری اسلامی مشکلات کارخانه ماشین سازی پارس گچساران در مجلس مطرح و پیگیری می شود.
کد خبر: ۱۰۵۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴ 06 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، نیرومند مدیر کارخانه ماشین سازی پارس گچساران در بازدید نظارت ستادی رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس از این کارخانه  گفت: کارخانه ماشین سازی چهار شعبه در کشور دارد که ماشین سازی پارس یکی از آنهاست که سال ۸۷ به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه در این کارخانه ۱۱۰ نفر به صورت مستقیم فعالیت می کنند افزود: در صورت تامین زیرساخت های لازم در این کارخانه می توان اشتغالزایی آن را به ۴۰۰نفر افزایش داد. 

نیرومند عنوان کرد: تاکنون در این کارخانه ۴۰هزار تن سازه فلزی تولید و روانه بازار شد.

وی گفت: این کارخانه به دلیل بدهی انباشته و معارضتی تاکنون چند بار مهر و موم شد که انتظار می رود رفع این موضوع را در دستور کار قرار دهید. 

رئیس کمیسیون صنایع معادن مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید گفت: مشکلات این کارخانه نیز قطعا بررسی و در مجلس مطرح می شود .

گفتنی است در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ با مشارکت شرکت فنی و ساختمان تهران جنوب افتتاح و شروع به کار کارخانه ماشین سازی پارس پس از ۴ سال تعطیلی انجام گرفت و در حال حاضر در حال ساخت سازه های فلزی و استراکچر پتروشیمی گچساران واحد پلیمر و تحویل به خود شرکت فنی ساختمانی جنوب تهران می باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار