کد خبر: ۱۰۵۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵ 05 July 2022

اگر به دنبال خرید ارزان بلیط هواپیما هستید، می توانید بلیط لحظه آخری را رزرو کنید. با انتخاب این بلیط راحت و ارزان سفر می‌کنید. این یکی از بهترن روش ها برای سفرهای اقتصادی به شهرها و کشورهای مختلف است.

بسیاری از مسافران به دلیل قیمت بلیط هواپیما از سفرهای هوایی منصرف می شوند اما اگر با بلیط لحظه آخری آشنا باشید می توانید با هزینه کمتری بلیط هواپیما را خریداری کنید. در این مطلب با مزایای خرید این نوع از بلیط هواپیما آشنا می شوید.

مزایای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری از تیک بان چیست؟

بلیط هواپیما لحظه آخری چیست؟

به بلیط‌هایی که در زمان نزدیک به پرواز به فروش می رسد، بلیط لحظه آخری گفته می شود. در اکثر مواقع قیمت بلیط لحظه آخری ارزانتر از بلیط های سیستمی است. معمولا شرکت‌های چارترکننده‌ در مسیرهای پرتردد به صورت یکجا یا بخشی از صندلی های هواپیما را اجاره می کنند و در زمان مناسب آن را به فروش می رسانند. تعیین نرخ بلیط چارتر با چارتر کننده است. بنابراین بسته به میزان تقاضا، زمان سفر و مسیر قیمت بلیط چارتر تعیین می شود.

در واقع چارتر کننده ها تعداد زیادی بلیط هواپیما را یکجا با قیمت پایین تر خریداری می کنند سپس در صورت عدم فروش در زمان نزدیک به پرواز بلیط هواپیما را با قیمتی پایین تر به مسافران ارائه می کنند. برای اینکه صندلی‌های هواپیما در آخرین ساعت‌های نزدیک به پرواز فروخته شود، بلیط چارتر را به عنوان بلیط لحظه آخری به فروش می رسانند. در نتیجه بلیط لحظه آخری در مسیرهای پرترددی که متقاضی چندانی ندارد، بسیار ارزانتر از بلیط سیستمی ارائه می شود.

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری چه مزایایی دارد؟

اگر اهل سفرهای اقتصادی هستید و یا به دنبال خرید بلیط هواپیمای با کیفیت اما ارزان قیمت می باشید، بلیط هواپیما لحظه آخری بهترین گزینه است. این یک بازی برد-برد است که فروشنده و خریدار بلیط هر دو سود می برند. اما مزایای رزرو بلیط لحظه آخر همین نیست در ادامه با برخی از مهمترین مزیت های رزرو این دسته از بلیط ها آشنا می شوید.

مزایای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری از تیک بان چیست؟

سفر هوایی با کیفیت اما ارزان

با خرید بلیط لحظه آخری ارزان شما نیز یکی از مسافران هواپیمایی خواهید بود که مسافران دیگر برای خرید بلیط سیستمی آن هزینه های بالاتر پرداخت کرده اند. در واقع خریدار بلیط هواپیما لحظه آخری از همان امکاناتی استفاده خواهد کرد که دیگر مسافران از آن بهره مند هستند.

بلیط اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه برای سفرها

مسافرانی که برای سفر خود برنامه ریزی مشخصی دارند نمی توانند از بلیط لحظه آخری استفاده کنند زیرا این بلیط ها ذاتا برای افرادی مناسب هستند که هر لحظه آماده سفرند و نیازی نیست حتما در زمان معینی پرواز کنند.

بهترین انتخاب برای سفرهای کاری

اگر از آن دسته افرادی هستید که باید مدام در سفر کاری باشید گزینه بلیط لحظه آخری بسیار جذاب و عاقلانه است. این بلیط ها اکثرا در مسیرهای پرطرفداری مانند تهران-مشهد، تهران-کیش و تهران-شیراز وجود دارند که می توانید با قیمت مناسب تهیه کنید.

تجربه سفرهای بی برنامه

بسیاری از افراد برای سفرهای خود باید برنامه ریزی قبلی داشته باشند و برای سفرهای بی برنامه دلهره و استرس دارند. با انتخاب بلیط لحظه آخری سبک‌باری در سفر را تجربه می کنید و می توانید به تدریج خود را برای سفرهای آنی تطبیق دهید.

لذت سفرهای تک‌نفره با بلیط لحظه آخری

اگر اهل هیجان و ماجراجویی هستید یا به دنبال کسب تجربه‌های جدید می باشید، خرید بلیط هواپیما لحظه آخری انتخاب هوشمندانه ای است. افرادی که تنها سفر می کنند به راحتی می توانند این بلیط را تهیه کنند. چرا که سفرهای خانوادگی با چنین روندی چندان مقدور نیست.

مزایای خرید بلیط لحظه آخری از تیک بان

سایت تیک بان به عنوان سامانه خرید بلیط هواپیما یکی از روش های هوشمند، سریع و آسان خرید بلیط لحظه آخری هواپیما می باشد. این سایت تمامی پروازهای موجود در مسیرهای مختلف داخلی و خارجی را با قیمت مناسب در اختیار مسافران قرار می دهد.

سرعت بالا، قیمت مناسب، پشتیبانی تمام وقت و در دسترس بودن انواع بلیط داخلی و خارجی تنها بخشی از خصوصیات تیکبان است. امکان کنسلی و استرداد بلیط، امکان خرید بلیط ارزان چارتر و بلیط لحظه آخری در هر ساعت از شبانه روز در این سایت وجود دارد.

چگونه بلیط لحظه آخری بخریم؟

یکی از بهترین راه‌ها برای تهیه بلیط هواپیما، مراجعه به سایت های معتبر گردشگری است. خرید آنلاین بلیط دست شما را در انتخاب باز می گذارد تا خیلی سریع بلیط مورد نظر خود را با قیمت مقرون‌به‌صرفه رزرو کنید.

بنابراین، اگر قصد دارید که بلیط هواپیما با قیمت کمتری تهیه کنید، بلیط‌های لحظه آخری را فراموش نکنید. رزرو آنلاین بلیط‌ هواپیما فرصت های بی نظیری به شما می دهد تا بتوانید گزینه‌های منحصر به فردی را سریعا رزرو کنید.

نکات مهم رزرو بلیط لحظه آخری

در هنگام رزرو بلیط لحظه آخری یادتان باشد که این بلیط ها را با عناوین دیگری مانند بلیط چارتر ارزان، بلیط پای پرواز و بلیط دقیقه ۹۰ نیز بکار می برند.

استرداد بلیط‌های لحظه‌آخری ممکن نیست، مگر در مواقع خاص.

قیمت بلیط لحظه آخری در فصول شلوغ سال که متقاضی زیاد است، چندان ارزان نمی باشد.

برای سفر با بلیط لحظه آخری باید همیشه لوازم و مدارک سفرتان آماده باشد تا در صورت رزرو بتوانید سریعا خود را به پرواز برسانید.

بهترین سایت خرید بلیط هواپیما

امروزه سایت های زیادی در زمینه فروش بلیط سفر فعالیت می کنند اما این که کدام سایت بهتر است، به خدمات، اعتبار و پشتیبانی آن بستگی دارد. برای این که خیال تان از هر جهت آسوده باشد، می توانید برای خرید انواع بلیط هواپیما، بلیط قطار و اتوبوس و رزرو هتل به www.tikban.com مراجعه کنید و از سفر خود لذت ببرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار