کد خبر: ۱۰۵۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹ 04 July 2022

استاندار گیلان در بازدید از روند اجرای طرح آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار و منجیل گفت: یک قطعه آزادراه ۹۰ درصد و قطعه‌ای دیگر ۷۰ درصد پیشرفت کار دارند.

به گزارش تابناک گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی در این بازدید، اهمیت این طرح آزادراهی و نقش آن در تسهیل عبور و مرور هم‌وطنان و شهروندان در جاده‌های ارتباطی را یادآور شد و به تخصیص مناسب اعتبارات از محل سفر رئیس جمهوری و نیز اعتبارات استانی برای تکمیل این طرح اشاره و اضافه کرد: یک قطعه آزادراه ۹۰ درصد و قطعه‌ای دیگر ۷۰ درصد پیشرفت کار دارند.

وی اتمام آزادراه رشت قزوین را در تکمیل کریدور شمال جنوب و رشد افزون‌تر اقتصادی استان و کشور موثر دانست.

استاندار گیلان همچنین با حضور در روستای بیورزین از توابع بخش عمارلو، ضمن زیارت امامزاده حنیفه، با حضور بر مزار شهدای آرمیده در این روستا و قرائت فاتحه، به آنان ادای احترام کرد.

دکتر اسدالله عباسی در جمع مردم جیرنده عمارلوی شهرستان رودبار، به مشکلات و کاستی‌های منطقه و دشواری‌های مردم اشاره و سرعت عمل مدیران برای رفع این مشکلات را جزو انتظارات خود از مسئولان و نیز مصوبات سفر ذکر کرد.

وی ادامه داد: در سفر‌های شهرستانی، مشکلات و خواسته‌های مردم دسته بندی و بررسی شده و تمام این موارد، طی مصوباتی در هر سفر شهرستانی برای اجرای دقیق در مدت زمانی مشخص با درنظر گرفتن اعتبارات لازم به دستگاه متولی ابلاغ خواهد شد.

دکتر اسدالله عباسی افزود: برای امور مختلف این شهرستان در حوزه‌های زیرساختی، توسعه شهری و روستایی، راه‌های دسترسی، آب، برق، گاز، بهداشت و درمان، صنعت و ایجاد اشتغال، تقویت باغ‌های زیتون، مبارزه با ملخ مراکشی و حمایت از تولید، برنامه‌ریزی‌های جهادی صورت گرفته و همچنان تداوم دارد.

استاندار با بیان اینکه معدن سنگرود در بخش عمارلو به عنوان نعمت و ظرفیت خدادادی حق مردم منطقه است، گفت: در گذشته؛ با بی تدبیری، این مجموعه را که افراد متعددی در آن اشتغال داشته اند، تعطیل کرده بودند که جای تاسف دارد.

وی با برشمردن مزیت‌های فراوان بخش عمارلو در رودبار گفت: این منطقه در حوزه‌های مختلف نظیر کشاورزی و تولید محصولات زراعی، دامداری و دامپروری و صنعت و معدن مزیت‌های خوبی دارد که دولت سیزدهم برای حمایت از این بخش‌ها، رونق تولید، بهبود وضعیت معیشت و افزایش سطح رفاه مردم تسهیلات ارائه می‌کند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار