گلزار شهدای املش
نماینده ولی فقیه در گیلان: دشمنان از روحیه معنویت، تفکر و تعهد ملت بزرگ و مسلمان ایران می‌ترسند
کد خبر: ۱۰۵۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۱ 01 July 2022

به گزارش تابناک گیلان، آیت الله فلاحتی در مراسم تشییع پیکر یک شهید گمنام که همزمان با اولین سالگرد شهید امید چای پز از شهدای نیروی انتظامی که در گلزار شهدای املش برگزار شد گفت: دشمنان امروز با هجمه‌های گوناگون به دنبال آن هستند که مردم را از معنویت و ارزش‌های دینی و معنوی دور کنند، اما هرگز به آرزوی پلید و شوم خویش نخواهند رسید همانگونه که تاکنون نرسیده اند.
نماینده، ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در جنگ فرهنگی دشمنان جوانان ما را هدف قرارداده اند گفت:آن‌ها قصد دارند جوانان ما را از مسیر دین دور کنند، ولی غافل از اینکه ملت ایران مردمی هوشمند و متدین هستند و افکار و برنامه‌های شیطانی دشمنان را رصد می‌کنند و با شیوه‌ای منطقی و در زمان مناسب نقشه‌های شوم شان را خنثی می‌کنند.
آیت الله فلاحتی افزود: هرچه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد بر اقتدار ملت شجاع و بزرگ ایران اسلامی افزوده می‌شود و ایران قوی‌تر و مردم آن در دنیا عزیزتر می‌شوند و این حاصل تلاش مردم ایران به ویژه جوانان در سایه تدین، تفکر و تعهد است.
وی افزود: به رغم تهاجم سنگین فرهنگی دشمنان علیه ملت مسلمان ایران، اما جوانان ایران اسلامی داوطلبانه و مشتاقانه برای مبارزه با داعش به عراق و سوریه اعزام شوند و اینگونه اقدام جهادی دشمنان را متحیر و متعجب کرده است.
در پایان این مراسم حاضران به یاد شهدا سوگواری کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار