کد خبر: ۱۰۵۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹ 22 June 2022

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد و ولایت در رشت از پرداخت بیش از ۳ هزار میلیاردتومان تسهیلات کارآفرینی به مددجویان خبر داد.

به گزارش تابناک گیلان؛ مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد و ولایت کمیته امداد امام خمینی امروز در در گفتگو‌ی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در رشت گفت: پارسال حدود ۳ هزار و ۴۰۰ میلیاردتومان تسهیلات به ۳۱۵ هزار مددجوی کمیته امداد و اقشار نیازمند و آسیب پذیر کشور پرداخت کردیم که سهم استان گیلان از این مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان به حدود ۱۴ هزار نفر بود.
علی عاشوری با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات اشاغالزایی و کارآفرینی به مددجویان امسال هم ادامه دارد افزود: بازپرداخت این تسهیلات ۶۰ ماه است.
وی گفت: تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان بدون سود و کارمزد و تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان با ۳ درصد سود یک بار کارمزد خواهد بود.
مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد و ولایت کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه بخش اعظمی از منابع از محل آورده‌های کمیته‌ی امداد و بخشی هم از سپرده‌های مردمی ست که در اختیار صندوق امداد و لایت قرار می‌گیرد، گفت: امیدواریم امسال با کمک خیران گیلانی تسهیلات بیشتری به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و نیازمندان متقاضی قرار بدهیم و متعهد می‌شویم ریالی از کمک‌ها به خارج از استان انتقال نیابد.
علی عاشوری افزود: خیران برای افتتاح حساب می‌توانند به شعبه‌ی مجازی صندوق قرض الحسنه‌ی امداد و ولایت به نشانی www.sgev.ir مراجعه کنند.
وی افزود: مددجویان و خانواده‌های کم برخوردار که به این تسهیلات نیاز دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد، برای دریافت تسهیلات از صندوق قرض الحسنه امداد و ولایت درخواست بدهند.
صندوق قرض الحسنه امداد و ولایت در سال ۱۳۹۵ با مجوز بانک مرکزی فعالیتش را آغاز کرد.
این صندوق در کنار کمک‌های بلاعوضی که کمیته امداد به مددجویان و جامعه‌ی هدف ارائه می‌دهد، بخشی از خدمات کمیته امداد را در قالب تسهیلات قرض الحسنه و از طریق صندوق قرض الحسنه امداد و ولایت به متقاضیان پرداخت می‌کند.
حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار در کشور و حدود ۱۲۶ هزار و ۳۰۰ خانوار در گیلان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار