کد خبر: ۱۰۵۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶ 16 June 2022

استاندار گیلان: دستگاه‌ها برای تسهیل امور مردم تلاش کرده و در تدوین طرح‌های توسعه‌ای، نظرات جوامع محلی را در نظر بگیرند.

به گزارش تابناک گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان بر لزوم دقت بیشتر در تعیین حریم‌های شهری و روستایی در تدوین طرح‌های تفصیلی و هادی تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی ضمن پرهیز از تکرار اشتباهات سال‌های گذشته، تلاش کنند تا میان مردم نارضایتی ایجاد نشود.

وی با تأکید بر جلوگیری از طولانی شدن فرآیند بررسی طرح‌ها، افزوداجرای طرح‌های ملی نظیر راه‌آهن، یک ضرورت است، ولی نباید باعث تغییر کاربری زمین‌های حاصلخیز حاشیه این طرح‌ها و ساخت بنا‌های جدید شود.

استاندار گیلان بر دریافت نظرات جوامع محلی از جمله شورا‌های اسلامی شهر و روستا ، شهرداران و دهیاران به عنوان نمایندگان مردم در تدوین طرح‌های توسعه‌ای شهری و روستایی تأکید کرد و گفتهمه طرح‌ها باید با رعایت موازین قانونی و مسائل فنی، در نظر گرفتن نظرات نمایندگان مردم و جلب رضایت عمومی تصویب شود.

دکتر اسدالله عباسی با اشاره به لزوم جامعیت کامل طرح‌های شهری و روستایی، افزوداین طرح‌ها پس از تصویب باید به رفع مشکلات و تسهیل امور مردم منجر شود.

در این شورا ، سیدعلی آقازاده از نمایندگان مردم رشت و خمام و احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را بیان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار