سرقت نافرجام طلافروشی در رودسر/ دستگیری سارق مسلح
کد خبر: ۱۰۵۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲ 15 June 2022

ن - فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: سارق 59 ساله مسلح که قصد سرقت از طلافروشی را داشت، دستگیر شد.

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک گیلان  با تاكيد بر اينكه امنيت مردم از خطوط قرمز مجموعه انتظامي است به تلاش‌هاي شبانه‌روزي پليس براي پيشگيري از وقوع جرايم اشاره كرد.

وي در ادامه گفت: در پی تماس یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی مسلح وارد یکی از طلافروشی‌های شهر رودسر شده و با تهدید صاحب مغازه قصد سرقت طلا و جواهرات وی را دارد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر افزود: با حضور پلیس در صحنه مشخص شد صاحب مغازه پس از رویت سارق به صورت هوشمندانه آژیر خطر را به صدا در آورد و ضمن عدم تمکین خواسته سارق، سبب متواری شدن وی شده است.

اين مقام انتظامي به پیگیری و شناسايی سارق توسط ماموران پلیس آگاهی رودسر اشاره کرد و بيان داشت: پلیس با اقدامات فنی و تخصصی و تلاش صورت گرفته ظرف کمتر از 48 ساعت متهم را در يكي از شهرستان‌هاي همجوار دستگیر و از مخفیگاه وی یک قبضه اسلحه گرم کمری، 2 تیغه خشاب و 38 فشنگ مربوطه را کشف كرد.

سرهنگ جوانمردی با بیان اینکه متهم 59 ساله در مواجهه با ادله موجود به بزه انتسابی خود اعتراف کرد اذعان داشت: متهم غیربومی سابقه‌دار با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

وي در پايان ضمن تقدير از همكاري مردم با پليس به توجه و رعايت آنها به توصيه‌ها و هشدارهاي انتظامي در خصوص پيشگيري از سرقت تاكيد كرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار