مهدی صفاتی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری صومعه سرا معرفی شد
کد خبر: ۱۰۴۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳ 14 May 2022

به گزارش تابناک گیلان ؛ استاندار امروز با قدردانی از محمد نعمتی سرپرست قبلی فرمانداری صومعه سرا ، مهدی صفاتی را به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی کرد.

دکتر اسدالله عباسی ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری صومعه سرا با اشاره به ظرفیت های فراوان کشاورزی ، صنعت و گردشگری این شهرستان و رتبه نخست صومعه‌سرا در بهره مندی از مجوزهای بی نام صادر شده در حوزه های مختلف ، گفتاز همه سرمایه گذاران برای ایجاد تحول در قسمت های اقتصادی ، عمرانی و اشتغال زایی حمایت می کنیم.

وی با اشاره به هماهنگی بین مجمع نمایندگان و دستگاه های اجرایی  برای سرعت دادن به توسعه استان ، گفت: برای ارتقاء شاخص های استان از تجربیات و اندوخته های خود برای توسعه گیلان ، دریغ نخواهیم کرد.

دکتر اسدالله عباسی با یادآوری شرایط دشوار همه گیری کرونا در زمان قبول مسئولیت استانداری گیلان ، کمبود واکسن و تعداد بالای مرگ و میرهای ناشی از این بیماری ، گفتدر حال حاضر با همت جهادی دولت و همراهی مردم ، وضعیت خوبی در کنترل کرونا داریم البته همچنان باید توصیه های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی با اشاره به پیگیری معضل پسماند به عنوان چالش بزرگ گیلان ، از روزهای نخست کاری اش ، اضافه کرددولت سیزدهم هم با تخصیص اعتبار ، برای حل مشکل پسماند گیلان وارد عمل شده و برای رفع این معضل به صورت جهادی ، علمی و به سرعت عمل خواهد کرد.

استاندار گیلان ، تشکیل قرارگاه استانی و شهرستانی مدیریت آب ، لایروبی انهار ، توزیع عادلانه آب برای کشاورزی و همچنین آزادسازی و گردشگری سواحل را از اقدامات  کاربردی انجام شده در استان عنوان کرد.

اسدالله عباسی در ادامه با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی از سوی دولت ، افزوددولت معتقد است اقتصاد باید مردمی شود تا سودجویان نتوانند با انجام دادن فعالیت های تخریبی زندگی را به کام مردم تلخ کنند.

وی با تاکید به مدیران دستگاه های نظارتی استان به کنترل دقیق قیمت اجناس و جلوگیری از افزایش خودسرانه کالاها ، گفت: هیچ غفلتی در این خصوص قابل قبول نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار