کد خبر: ۱۰۴۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ 08 May 2022

فرماندار شهرستان لاهیجان بمناسبت روز جهانی صلیب سرخ از جمعیت هلال احمر شهرستان بازدید و از زحمات کارکنان این جمعیت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش تابناک گیلان؛ فرهاد براتی با حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان لاهیجان از خدمات پرسنل آن مجموعه تجلیل کرد.

فرماندار لاهیجان با حضور در محل جمعیت هلال احمر در نشستی با رئیس و کارکنان این مجموعه در جریان روند فعالیت های این جمعیت در واحدهای امداد و نجات ،داوطلبان و جوانان و اقدامات صورت گرفته در زمینه خدمات امدادی، جذب و سازماندهی اعضا و داوطلبان و کمک رسانی قرار گرفت.

براتی ضمن تبریک و گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ به همه پرسنل و اعضاء داوطلب این شهرستان اظهار داشت: نقش هلال احمر در آمادگی و ارائه خدمات لازم ، قبل و بعد از وقوع بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه و کمک رسانی به حادثه دیدگان و همچنین ارائه آموزش های لازم به شهروندان در این رابطه نقش محوری و بر جسته است و این نهاد غیر دولتی با پشتوانه مردمی خویش تاکنون خدمات ارزشمندی را در این خصوص ارائه کرده است.

فرماندار لاهیجان خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر با برخورداری از توانایی بالای نیروی انسانی، امکانات پشتیبانی و تجهیزاتی می‌تواند نقش مؤثری در امدادرسانی در اقصی نقاط کشور داشته باشد.

در ادامه این بازدید فرماندار از نزدیک در جریان فعالیت های پرسنل این مجموعه قرار گرفت و در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات این عزیزان قدردانی نمود.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار