دکتر اسدالله عباسی امروز در یکی از مدارس شهر رشت، با اهدای شاخه‌های گل، این روز را به معلمان تبریک گفت
کد خبر: ۱۰۴۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶ 02 May 2022

تکریم و تقدیر استاندار گیلان از معلمان

به گزارش تابناک گیلان ؛ استاندار امروز به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، سرزده به مدرسه قرآنی علامه طباطبایی رشت رفت و این مناسبت را به معلمان تبریک گفت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و همه معلمان شهید، گفت: خوشبختانه پس از مدت ۲ سال با حضور دانش‌آموزان در مدارس، نشاط به محیط‌های آموزشی بازگشته است.

استاندار گیلان با اشاره به پیشرفت قابل توجه آموزش دانش‌آموزان، ابراز امیدواری کرد: معلمان سخت‌کوش باید برای ارتقاء کیفیت آموزشی و جبران خلأ‌های ناشی از آموزش مجازی، به خوبی تلاش کنند.

دکتر اسدالله عباسی با تبریک این روز به معلمان، افزود: دولت به ارتقاء مادی و معنوی جایگاه معلمان توجهی ویژه دارد.

وی با بیان خاطراتی از دوران معلمی خود، گفت: تربیت و آموزش دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان جامعه و سرمایه‌های کشور، بسیار لذت‌بخش است.

استاندار گیلان با اشاره به اثرگذاری دانش‌آموزان در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آینده کشور، گفت: ایجاد نشاط بین دانش‌آموزان، به پویایی خانواده‌ها و جامعه بسیار کمک می‌کند.

دکتر اسدالله عباسی در دیدار با خانواده معلم شهید نادر خیرخواه و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان، گفت: شهدای فرهنگی همچون شهید خیرخواه نه فقط در حوزه تعلیم و تربیت، بلکه در عرصه خدمتگزاری به مردم سرآمد هستند.

وی با قدردانی از رشادت‌های شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های شاهد و ایثارگر، اضافه کرد: اینکه فرزندان شهدا هم مسیر پرافتخار پدران‌شان را طی می‌کنند، مایه مباهات است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار